Lyssas Letters

هنرمند حروف دستی

آلیسا (در رسانه های اجتماعی با نام Lyssa s Letters شناخته می شود) در آگوست 2018 شروع به نوشتن حروف قلم مو کرد. او امیدوار است که از طریق او و ویدیوها پیامی از خودتوانمندسازی خود را به اشتراک بگذارد و دیگران را الهام بخشد. از دل آنها خلق کنید!

آثار هنری و آموزش‌های او در دو مجله بین‌المللی حروف نویسی ارائه شده است، و او به عنوان یک وبلاگ نویس مهمان برای Surely Simple و . او در حال حاضر چندین کلاس را در Skillshare.com تدریس می کند و در حال طراحی بیشتر است.

برای الهامات رنگارنگ بیشتر، صفحه او را بررسی کنید!

نامه های لیسا را ​​در

بررسی کنید

کانال یوتیوب:

برخی از پروژه‌های سرگرم‌کننده در حال انجام که آلیسا روی آنها کار می‌کند شامل ایجاد صفحات رنگ‌آمیزی (مانند آنچه در بالا مشاهده می‌کنید، که با هنرمندی شانون لاین از @ByShannonLayne ایجاد شد)، طراحی کاربرگ‌های تمرین حروف براش رایگان، و همچنین همکاری با چندین شرکت عرضه کننده هنر و دیگر هنرمندان با استعداد. او در حال حاضر سفیر برند Tombow ایالات متحده آمریکا است.

آلیسا قبل از کاوش در دنیای هنرهای تجسمی مدرک کارشناسی ارشد علوم را از دانشگاه واندربیلت در آسیب شناسی گفتار-زبان دریافت کرد و چند سال به عنوان متخصص صدا کار کرد. او یک سوپرانوی آموزش دیده است و از خواندن رپرتوار تئاتر کلاسیک و موسیقی غربی لذت می برد.

در صورت تمایل با Alyssa در Lyssas.Letters@gmail.com تماس بگیرید

دوره های این مدرس:

آموزش شکوفایی ساده شد - حروف خود را با سهولت شکوفا کنید!

Flourishing Made Simple - Flourish Your Lettering With Ease!

«شکوفایی ساده شد: نامه خود را با سهولت شکوفا کنید! برای تفریح ​​آماده هستید؟ در این دوره جامع مقدماتی شکوفایی به رهبری آلیسا (نام. .."


آموزش قلم‌های قلم مو - حروفی را که دوست دارید ایجاد کنید!

Brush Lettering Fonts - Create Letters You Love!

به Alyssa (که در اینستاگرام و یوتیوب با نام Lyssa’s Letters معروف است) در این دوره سرگرم کننده و رنگارنگ بپیوندید که مهارت های حروف نویسی شما را به سطح بالاتری می برد. در این هکتار ..


آموزش طرح بندی حروف - گام به گام یک ترکیب بندی طراحی کنید!

Lettering Layouts - Design a Composition Step-by-Step!

" برای تفریح ​​آماده هستید؟ در این دوره مقدماتی جامع در مورد طرح‌بندی حروف، که توسط Alyssa (در رسانه‌های اجتماعی به نام Lyssa’s Letters شناخته می‌شود) رهبری می‌شود. .."


آموزش اصول حروف قلم مو: هر آنچه که برای شروع باید بدانید!

Brush Lettering Basics: Everything You Need To Know To Get Started!

از اینجا به کاربرگ های تمرینی این کلاس دسترسی پیدا کنید! اصول اولیه حروف قلم مو: هر آنچه که برای شروع باید بدانید! حروف قلم مو (که به آن تماس قلم مو نیز می گویند...


آموزش ترکیب رنگ ها در خوشنویسی قلم مو - با استفاده از مخلوط کن بی رنگ!

Blending Colors in Brush Calligraphy - Using the Colorless Blender!

"یاد بگیرید که چگونه با استفاده از مخلوط کن بی رنگ ترکیب های رنگارنگی را در آثار هنری حروف دست خود ایجاد کنید. همه کاره تر از آن چیزی است که فکر می کنید! ایده آل برای هنرمندان ...."