Jonas De Ro

یوناس دی رو در گنت، یک شهر کوچک فلاندری در بلژیک به دنیا آمد و بزرگ شد. در سال 2009 در رشته انیمیشن سنتی فارغ التحصیل شد. با این حال، مدت کوتاهی پس از اتمام تحصیلاتش، تصمیم گرفت به عنوان انیماتور فعالیت نکند. در عوض، این جوان بلژیکی شروع به مسافرت و کار به عنوان عکاس بافت کرد و منابع تصویری را از سراسر جهان در اختیار استودیوهای بازی و فیلم قرار داد. جوناس در اوقات فراغت خود و با الهام از سفرهایش، شروع به ساختن تصاویر دقیق از مناظر سورئال و مناظر شهری کرد. این هنرمند جوان با استفاده از جامعه هنری آنلاین معروف 'deviantArt'، خلاقیت های خود را با جهان به اشتراک گذاشت. طولی نکشید که این آثار در چندین مجله منتشر شد و در وبلاگ ها و انجمن های بی شماری منتشر شد و به سرعت فرصت های شغلی را فراهم کرد. در سال 2011، خواهران و برادران واچوفسکی، خالقان سه گانه The Matrix، از این استعداد آینده استفاده کردند و او را استخدام کردند تا به عنوان یک هنرمند مفهومی در آخرین فیلم های علمی تخیلی خود کار کند. از آن زمان، جوناس برای برخی از شرکت های پیشرو صنعت سرگرمی، از جمله برادران وارنر، تصاویر افسانه ای، و جادوگران ساحل کار کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد مفاهیم محیطی جذاب در فتوشاپ

Creating Compelling Environment Concepts in Photoshop

در این آموزش نحوه نقاشی محیط در فتوشاپ را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6، DAZ Studio 4.


آموزش نقاشی یک محیط فانتزی در فتوشاپ

Painting a Fantasy Environment in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ یاد می گیریم که چگونه یک منظره فانتزی را نقاشی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5.


آموزش نقاشی دیجیتال: مناظر مفهومی

Digital Painting: Concept Landscapes

مناظر عالی در طراحی بازی و هنر مفهومی دقیق، خارق العاده و سورئال هستند، آنها با تکنیک های سخت کوش و کارآمد نقاشی دیجیتال در P.


آموزش ایجاد مفهوم شوالیه زرهی در فتوشاپ

Creating an Armored Knight Concept in Photoshop

در این سری از آموزش های فتوشاپ، به روند طراحی یک شوالیه قرون وسطایی با استفاده از تکنیک های مختلف نقاشی و تکسچرینگ عکس می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.