John McNamee

کاریکاتوریست و کمدی نویس

جان مک نامی نویسنده و کاریکاتوریست کمدی است که در لس آنجلس زندگی می کند. او با نیویورکر، مجله مد، شبکه خبری Onion و Clickhole همکاری داشته است. کمدی جان در CNN، IFC، McSweeny's، TV Guide، Huffington Post، Buzzfeed، Gawker و سایت های متعدد دیگر نمایش داده شده است. او در تئاتر UCB در لس آنجلس، جایی که یکی از بنیانگذاران یک بار شلوار او را روی صحنه به مدت 2 دقیقه مسخره کرد، مطالعه و اجرا کرده است. جان داشت می آید.

جان همچنین از زمانی که برای اولین بار در 8 سالگی متوجه شد که چگونه دوچرخه‌سواری خود را به فروشگاه کتاب‌های مصور برساند، یک کمیک‌ساز و خواننده بوده است. او از سال اول کالج این کمیک استریپ را کشیده است و دلیلی برای این کار نمی‌بیند. اکنون متوقف شوید.

دوره های این مدرس:

آموزش آهنگسازی کمیک: قوانین طراحی برای ایجاد تصاویر واضح تر

Composing Comics: Design Rules For Creating Clearer Pictures

"کمیک ها زبان خودشان هستند. در این کلاس، گرامر اولیه آن زبان را یاد می گیرید تا کمک کند کمیک های خود را خواناتر، جذاب تر و جذاب تر کنید..."


آموزش Doodling Funny: پیدا کردن ایده های کارتونی از طریق طراحی

Doodling Funny: Finding Cartoon Ideas Through Sketching

مطمئنا همه ما می خواهیم مانند بچه های باحال کمیک بسازیم، اما ایده ها از کجا می آیند؟ در این کلاس، جان مک‌نامی، کاریکاتوریست و کمدی‌ساز، شما را همراهی می‌کند. ..


آموزش بداهه سازی کمیک: تکنیک هایی برای ایجاد ایده های خنده دار

Improvising Comics: Techniques to Generate Funny Ideas

آیا تا به حال شده که بخواهید کمیک بسازید، اما نمی دانید چه چیزی را بکشید؟ به جان مک‌نامی (پای کمیک، شبکه خبری پیاز، کلیک‌هول) بپیوندید تا به شما نحوه استفاده از ایده‌ها را نشان دهد. ..