Ashley M. Biggers

روزنامه نگار و مربی

اشلی ام بیگرز یک نویسنده و ویراستار برنده جایزه است. در طول 20 سال فعالیت حرفه ای نویسندگی او، خطوط فرعی او در نشریات چاپی و دیجیتالی متعددی از جمله USA Today، CNN، Self، Outside و Paste منتشر شده است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ارتباطات جمعی از دانشگاه ایالتی آریزونا گرفت.

اشلی در دوره‌های آنلاین خود از دانش خود به‌عنوان یک روزنامه‌نگار استفاده می‌کند تا به کارآفرینان کمک کند تا با اطمینان به رسانه‌ها نزدیک شوند، داستان‌های خود را به طور واقعی به اشتراک بگذارند، و این پوشش رسانه‌ای را تقویت کنند تا برای کسب‌وکار و مأموریت‌هایشان مفید باشد.

دوره های این مدرس:

آموزش Publicity 101: How to Pitch

Publicity 101: How to Pitch

برای بسیاری از مشاغل، کسب پوشش رسانه ای می تواند جادویی به نظر برسد. این کلاس به شما نشان می‌دهد که جادو نیست، تاکتیک است. چه هنرمند باشید، چه یک کارآفرین خلاق. ..


آموزش تبلیغات 101: چگونه یک لیست رسانه ای بسازیم

Publicity 101: How To Make a Media List

تلاش‌های تبلیغاتی خود را به کار بگیرید. برای بسیاری از کسب‌وکارها، کسب پوشش رسانه‌ای می‌تواند جادویی به نظر برسد. این کلاس به شما نشان می‌دهد که جادو نیست، تاکتیک است. کی .."


آموزش چگونه یک بیانیه مطبوعاتی بنویسیم

How to Write a Press Release

بیانیه های مطبوعاتی ابزارهای ضروری برای اطلاع رسانی رسانه ها هستند که می توانند به کسب و کار یا سازمان شما در سرفصل ها کمک کنند. پوشش رسانه ای می تواند اعتبار برند شما را افزایش دهد. ..