Maura Leusder

هنرمند آبرنگ و عاشق رنگ

اسم من ماورا است و تمام عمرم مجذوب آبرنگ بودم. من عاشق رنگ‌های شفاف، محو و شکوفه‌هایی هستم که ایجاد می‌کند و از زمانی که در دبیرستان با آن آشنا شدم، با آن نقاشی می‌کنم. موضوعات مورد علاقه من برای نقاشی حیوانات خانگی، اسب ها، گیاهان و گل ها هستند و سال هاست به خودم یاد می دهم که چگونه با آبرنگ به این موضوعات جان ببخشم. اکنون از تجربه تدریس حرفه ای خود برای کمک به دیگران در تسلط بر این رسانه زیبا، ظریف و گاه دشوار استفاده می کنم. امیدوارم با نشان دادن برخی از تکنیک های اصلی و نکات و ترفندهای خودم در این کلاس ها بتوانم به شما در بهبود کار آبرنگ خود کمک کنم.

من در هلند زندگی می کنم و از تنوع گیاهان، گل ها و حیواناتی که در اینجا داریم واقعا لذت می برم. من اغلب از عکس هایی که خودم گرفته ام یا از عکس های مشتری برای سفارش نقاشی می کنم. من گاهی اوقات اسب های معروفی مانند ویلفرد زیبا (متعلق به برج های اولیویا) نقاشی می کنم.

اگر به کار من علاقه مند هستید، به شما توصیه می کنم که من را در اینستاگرام (@fineartbymaura) دنبال کنید، جایی که من مرتباً به روزرسانی های کار، نکات و ترفندهای مربوط به آبرنگ را به اشتراک می گذارم. اگر درخواست یا پیشنهاد دوره خاصی دارید، لطفاً در بحث های کلاس های من یا در اینستاگرام با من تماس بگیرید.

دوره های این مدرس:

آماده، خیس، رنگ! آموزش نقاشی گل پلومریا در آبرنگ مرحله به مرحله

Ready, Wet, Paint! Learn to paint a Plumeria Flower in Watercolor step by step

" خوش آمدی! در این کلاس با فرمت طولانی، گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه یک عکس مرجع بگیرید، آن را به کاغذ آبرنگ منتقل کنید، و با استفاده از چندین شرکت آن را نقاشی کنید. .."


آموزش مبانی آبرنگ: ایجاد و انتقال خطوط خطی به صورت دیجیتالی (تولید) و متعارف

Watercolor Basics: Creating and Transferring Line Drawings Digitally (Procreate) and Conventionally

در این کلاس، من در مورد اهمیت نقاشی خط بحث می کنم و سه راه را نشان می دهم که از طریق آنها می توانید آنها را ایجاد کنید. من از این برای انتقال نقاشی ها به آبرنگ استفاده می کنم. ..


آماده، خیس، رنگ! آموزش نقاشی یک گربه سیاه و سفید در آبرنگ

Ready, Wet, Paint! Learn to paint a Black and White Cat in Watercolour

در این کلاس، شما به صورت گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه یک عکس مرجع بگیرید، آن را به کاغذ آبرنگ منتقل کنید و با استفاده از چندین تکنیک اصلی آبرنگ نقاشی کنید. ..


آموزش آماده، خیس، رنگ! چگونه یک گربه تابی را با آبرنگ نقاشی کنیم، مرحله به مرحله.

Ready, Wet, Paint! How to paint a Tabby Cat in Watercolour, step by step.

"در این کلاس، شما به صورت گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه یک عکس مرجع بگیرید، آن را به کاغذ آبرنگ منتقل کنید و آن را با استفاده از چندین تکنیک اصلی آبرنگ نقاشی کنید.


آموزش آماده، خیس، رنگ! نحوه رنگ آمیزی ادریسی در آبرنگ، مرحله به مرحله.

Ready, Wet, Paint! How to Paint a Hydrangea in Watercolor, step by step.

"در این کلاس با فرمت طولانی، شما گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه یک عکس مرجع بگیرید، آن را به کاغذ آبرنگ منتقل کنید و آن را با استفاده از چندین هسته آب رنگ آمیزی کنید.


آماده، خیس، رنگ! آموزش نقاشی پرتره اسب در آبرنگ، قدم به قدم

Ready, Wet, Paint! Learn to paint a Horse Portrait in Watercolor, step by step

"در این کلاس با فرمت طولانی، شما به صورت گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه یک عکس مرجع بگیرید، آن را به کاغذ آبرنگ منتقل کنید و آن را با استفاده از چندین آبرنگ اصلی نقاشی کنید.