Moses Lewis

حافظه برنده جایزه، کارشناس بهره وری

لوئیس در 27 سالگی دکترای خود را در یادگیری ماشین و نظریه اطلاعات به پایان رساند. درک شباهت یادگیری ماشینی و یادگیری فوق العاده انسانی به لوئیس اجازه داد تا مقادیر زیادی دانش را در بسیاری از موضوعات تکنولوژیکی و شناختی بیاموزد. بلافاصله پس از آن لوئیس یک شرکت مشاوره افتتاح کرد که خدمات خود را به افراد بسیار ماهر، استارت آپ های چابک و غول های فناوری مانند سامسونگ ارائه می دهد.

ابزارهای یادگیری فوق‌العاده توسعه‌یافته توسط لوئیس به افراد عادی اجازه می‌دهد تا سرعت x10 همکاران خود را یاد بگیرند و ماشین‌ها را قادر می‌سازد تا مسائل بسیار پیچیده را حل کنند.

لوئیس یک لایف هکر فعال است، دائماً به دنبال راه‌های جدید و بهتر برای انجام کارها است و مایل است دانش و تجربه منحصر به فرد خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

دوره های این مدرس:

آموزش دوره تسلط تندخوانی: خواندن سریع با سرعت شتاب فوری

Speed Reading Mastery Course : Read Fast with Instant Accelerated Speed

یاد بگیرید که چگونه سرعت خواندن و درک مطلب خود را بهبود ببخشید. تندخوانی مهارتی است که همه می توانند از آن بهره ببرند، و این دوره تکنیک های اثبات شده ای را در اختیار ما قرار می دهد. ..


آموزش فوق العاده حافظه: بهبود حافظه و تقویت حافظه

Ultra Memory Training : Improving Your Memory and Boost Your Memory

"حافظه یک منبع محدود نیست، و با تکنیک هایی مانند تکرار، تداعی و تجسم، می توانید حافظه خود را قبل از اینکه شروع به محو شدن کند، بهبود بخشید. این ...."


دوره آموزشی یادداشت برداری: چگونه یادداشت برداری کنید و مهارت های یادگیری خود را سه برابر کنید

Note Taking Training Course : How to Take Notes & Triple Your Learning Skills

یادداشت برداری بهتر و سریع‌تر را بیاموزید. یادداشت برداری مؤثر یک مهارت اصلی است که متخصصان در همه سطوح می‌توانند آن را بهبود ببخشند—و این دوره به شما نشان می‌دهد که چگونه.