Mark Frauenfelder

نویسنده | سازنده | موسس، MAKE & Boing Boing

Mark Frauenfelder  سردبیر موسس   مجله، مؤسس  و سردبیر Cool-Tools.org است. او از 1993 تا 1998 ویراستار موسس Wired.com بود و نویسنده هفت کتاب است. آخرین کتاب او .

است

مارک به‌عنوان سازنده اشیاء، گیتار جعبه سیگار، اسکیت‌برد، آلات موسیقی الکترونیک، مرغ‌خانه، مجسمه‌های جنبشی، و میمون‌های روباتیک ساخته است که گربه‌ها را از پریدن روی مبلمان باز می‌دارد. او کارگاه‌هایی برگزار کرده است که به مردم یاد می‌دهد چگونه کلم ترش درست کنند، میکروکنترلرهای آردوینو را برنامه‌ریزی کنند، بردهای مدار لحیم کاری، ساخت ماشین‌های مسواک ارتعاشی، و ساخت ماندولین از قوطی ماهی تن.

مارک همچنین یک هنرمند و طراح است و آثار او در نمایشگاه‌های گروهی و گالری‌های انفرادی در سراسر ایالات متحده به نمایش درآمده است. او جلد سی دی "سایبرپانک" بیلی آیدل، جعبه ویدئویی و تبلیغات چاپی را طراحی کرد.

او در «کولبر ریپورت» (دوبار) و «نمایش مارتا استوارت» ظاهر شده است، و برای مجله نیویورک تایمز، آتلانتیک، ساینس محبوب، بیزنس ویک، هالیوود ریپورتر، وایرد و سایر نشریات ملی نوشته است.

او با همسرش کارلا سینکلر و دو دختر خود در لس آنجلس زندگی می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر آردوینو: ایجاد پروژه های تعاملی

Introduction to Arduino: Creating Interactive Projects

"زمانی که طراح ماسیمو بانزی آردوینو را در سال 2005 ایجاد کرد، هیچ تصوری از این نداشت که میکروکنترلر کوچک و منبع باز او جرقه ای انقلاب خواهد زد. امروز هزاران ...."


آموزش مقدمه ای بر DIY: تبدیل شدن به یک سازنده

Introduction to DIY: Becoming a Maker

اگر هیچ محدودیتی نداشتید چه می ساختید؟ یک دهه پیش، برای تبدیل حتی ساده ترین ایده ها به اشیاء واقعی، به اشتیاق، تخصص و پول نیاز داشتید. حالا تو. ..