Genevieve Staats

CreatEVE Design

بنیان‌گذار CreatEVE Design و The Shamal، نام تجاری برای کاوشگران جهانی که دارای طرح‌های Culturally Fluid است. من یک طراح گرافیک، طراح سطح، آبرنگ‌نویس و ماجراجو هستم که در سفرهایم آثار هنری خلق می‌کنم، که مستقیماً از فرهنگ‌هایی که در حال حاضر در حال کاوش هستم الهام گرفته شده است.

من از 10 سالگی یک هنرمند سفارشی بودم و در نوجوانی در یک آژانس طراحی گرافیک شروع به کار کردم. این را با سفر ۶ ماهه کوله‌پشتی به دور دنیا با خانواده‌ام ترکیب کنید که شامل صعود به کمپ اول اورست و پیاده‌پیمایی در رشته کوه‌های آند به مدت ۲ هفته به ماچو پیچو در دوران سلطنت مسیر درخشان (می‌دانم! Bandidos!)، پایه و اساس برای تبدیل شدن به یک هنرمند و جویای ماجراجویی تنظیم شد!

من استرالیایی هستم اما بیشتر عمرم در حال کاوش در کره زمین بوده ام و در بسیاری از کشورها زندگی کرده ام و بخش های مورد علاقه خود را از فرهنگ هایی که در طول مسیر کاوش کرده ام جمع آوری کرده ام و در سال های اخیر شروع کرده ام. به اشتراک گذاری آنها با جهان.

من دوست دارم فرهنگ های جدیدی را از طریق هنرم به اشتراک بگذارم، و هر اثر هنری یا مجموعه داستان خاص خود را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این داستان‌ها و همراهی من در سفرهایم، می‌توانید من را در IG و اطلاعات بیشتر درباره طراحی گرافیک در www.creatEVEdesign.com

دنبال کنید.

در کلاس‌هایم، امیدوارم هنرمندان را الهام بخشم تا شروع به خلق کنند و به خلقت ادامه دهند، خلاقیت را تقویت کنند و فضایی حمایتی برای رشد به عنوان یک هنرمند ارائه دهند. هیچ قاعده ای برای هنر "واقعی" وجود ندارد. اگر در حال خلق کردن هستید، هنرمند هستید و خوشحالم که بخشی از جامعه خلاق شما هستم!

حوا xo

دوره های این مدرس:

آموزش توسعه خلاقیت و مهارت های طراحی: ایجاد طرح های سریع روی عکس ها با استفاده از Procreate

Developing Creativity & Drawing Skills: Creating Quick Sketches On Photos using Procreate

توسعه خلاقیت و مهارت های طراحی: ساختن چیزهای معمولی، خارق العاده، با ایجاد طرح های سریع روی عکس ها با استفاده از Procreate. یادت هست به c نگاه کردی. ..