Tom Bancroft

نویسنده/طراح شخصیت/انیماتور/کارگردان

تام بنکرافت تقریباً 25 سال تجربه در صنعت انیمیشن دارد که بیشتر آن برای انیمیشن بلند والت دیزنی بود که در آن به مدت 11 سال انیماتور بود. او نامزد جوایز آنی و روبن شده است، در مرکز کندی سخنرانی کرد و جوایز ورود به جشنواره فیلم کودکان شیکاگو را دریافت کرد.

در زمان حضور در دیزنی، بنکرافت این فرصت را داشت که استعدادهای خود را در 10 فیلم بلند پویانمایی، پنج انیمیشن کوتاه، و پروژه‌های ویژه و آگهی‌های بازرگانی متعدد مشارکت دهد. از جمله فیلم‌های کلاسیکی که او روی آنها کار کرد، می‌توان به «زیبایی و هیولا»، «شیر شاه»، «علاءالدین»، «مولان» و «خرس برادر» اشاره کرد. او همچنین طراح شخصیت و کارگردان Big Idea Productions، سازنده مجموعه ویدیویی خانواده دوستانه "Veggietales" بود.

در سال 2005، بنکرافت کتاب آموزش هنر محبوب خود را با عنوان «ایجاد شخصیت با شخصیت» منتشر کرد که توسط انتشارات Watson-Guptill منتشر شد. این کتاب به شناخته‌شده‌ترین کتاب در زمینه طراحی شخصیت‌ها برای انیمیشن، بازی‌های ویدیویی، کتاب‌های کمیک و کارتون تبدیل شده است و یک کتاب درسی مورد نیاز در بسیاری از مدارس هنر در سراسر جهان است. در سال 2012، فوکال پرس دومین کتاب خود را با عنوان «مربی شخصیت» منتشر کرد و در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آموزش هنری آنهاست. او همچنین بیش از 50 کتاب برای کودکان را تصویرسازی کرده است، هنری یک وب‌سایت آموزشی بزرگ برای کودکان (ABCMouse.com) را کارگردانی کرده است، مجموعه‌های کمیک متعددی را نوشته و تصویرسازی کرده است، و طراحی شخصیت‌ها را برای تلویزیون، فیلم و بازی‌های ویدیویی برای مشتریانی مانند لگو، دیزنی، وارنر خلق کرده است. Brothers، Dreamworks، CBN، Random House، Big Idea Production، Marvel، و موارد دیگر.

در حال حاضر، بنکرافت رئیس طراحی شخصیت برای مجموعه تلویزیونی انیمیشن، "Superbook"، فصل 2 تا 4 برای شبکه پخش مسیحی، رئیس وب سایت آموزش هنر آنلاین خود (TaughtByAPro.com)، Artist in Residence برای دانشگاه Lipscomb است. ، در شرکت‌های بازی‌های ویدیویی و مدارس هنری در سراسر جهان (EA Entertainment، SCAD، Ringling، Nemo Academy-Italy، و غیره) صحبت می‌کند و شخصیت‌ها و مسیرهای هنری را برای مشتریان در سراسر جهان ایجاد می‌کند.

  

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی شخصیت: تبدیل یک دوست به یک شاهزاده خانم متحرک با تام بنکرافت

Character Design: Transform A Friend Into An Animated Princess with Tom Bancroft

«پرنسس متحرک این روزها در فیلم و تلویزیون نمی‌تواند محبوبیت بیشتری داشته باشد.  این یک کلاس طراحی شخصیت است که ایجاد شده است تا بتوانید خودتان، دوستتان، یا...»


آموزش مبانی انیمیشن با تام بنکرافت

Basics of Animation with Tom Bancroft

اگر دانشجو یا طرفدار انیمیشن بوده اید، مطمئناً در مورد اصول انیمیشنی که فرانک و اولی در کتاب خود معرفی کرده اند، شنیده اید.


آموزش چگونه با تام بنکرافت پری دریایی بکشیم! #مرمی

How To Draw Mermaids with Tom Bancroft! #MerMay

"در این دوره چهار قسمتی، تام بنکرافت، انیماتور، طراح شخصیت و خالق MerMay نشان می‌دهد که چگونه به طراحی سبک‌های مختلف پری دریایی نزدیک می‌شود و چگونه...


آموزش طراحی شخصیت: طراحی زنان متحرک با تام بنکرافت

Character Design: Designing Animated Women with Tom Bancroft

"در این دوره آنلاین طراحی شخصیت،  تام بنکرافت شما را در مراحل استفاده از اشکال ساده شده، نحوه ارتباط آن اشکال با آناتومی واقعی، با استفاده از ... راهنمایی می کند.»


آموزش مقدمه ای بر طراحی شخصیت: مهمترین عناصر با تام بنکرافت

Introduction to Character Design: The Most Important Elements with Tom Bancroft

«مقدمه‌ای بر طراحی شخصیت‌ها تمام بینش‌های اولیه‌ای را که برای شروع سفر خود به دنیای طراحی شخصیت‌ها نیاز دارید، به شما می‌دهد، از جمله: نحوه ترسیم تی..."


آموزش نکات و ترفندهای انیمیشن دوبعدی ترسیم شده با تام بنکرافت

2D Hand Drawn Animation Tips & Tricks with Tom Bancroft

در این کلاس، تام بنکرافت نکات و ترفندهایی را ارائه می‌کند که در طول روزهایی که در انیمیشن دیزنی مشغول انجام طراحی دستی بود، یاد گرفت.


آموزش طراحی شخصیت: ژست گرفتن زنان برای جذابیت بیشتر با تام بنکرافت

Character Design: Posing Women for Greater Appeal with Tom Bancroft

این دوره طراحی کاراکتر و انیمیشن، فرمت دوره طراحی زنان متحرک توسط تام بنکرافت است که در آن اصول اولیه نحوه ایجاد را یاد گرفتید. ..


آموزش طراحی شخصیت با شخصیت: 4 مفهوم اصلی برای خلق شخصیت های بهتر با تام بنکرافت

Character Design with Personality: 4 Core Concepts for Creating Better Characters with Tom Bancroft

"تام بنکرافت، ناظر انیماتور/طراح کاراکتر/نویسنده/کارگردان سابق دیزنی، 4 نکته را بر اساس جریان کار روزانه‌اش، سوالاتی که از طریق آنها پرسیده می‌شود، به شما می‌دهد.