Justin Z

ساخت انیمیشن آسان

خوش آمدید! اسم من جاستین است. من مدرک پویانمایی کامپیوتری را با یک رشته فیلم دیجیتال از کالج هنر و طراحی Ringling دارم. من 2 سال در زمینه تبلیغات و حدود 5 سال در زمینه بازی های ویدیویی کار کردم و طراحی سه بعدی و انیمیشن و طراحی سطح انجام دادم. پس از مدتی که در صنعت بازی بودم، به صورت مستقل تمام وقت و تحت شرکت JZ Motion، Inc. به انجام طراحی حرکتی پرداختم. همچنین به صورت فصلی در دانشگاه چپمن، طراحی حرکت را تدریس می‌کنم، جایی که به طراحان گرافیک در Adobe After Effects آموزش می‌دهم.

در زیر حلقه موشن گرافیک فعلی من است. به راحتی می توانید کارهای دیگر من را در وب سایت من، www.jzmotion.com بررسی کنید، و برای هر گونه به روز رسانی یا سؤال، من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید.

هدف من این است که به دانش‌آموزان کمک کنم نه تنها جنبه‌های فنی افترافکت و سایر بسته‌های طراحی را درک کنند، بلکه بفهمند چرا آن‌ها کاری را که انجام می‌دهند انجام می‌دهند. اگر فقط «چی» را یاد بگیرید، مهارت‌های شما به پروژه‌های دیگر شما منتقل نمی‌شود.

من متعهد به ارائه بازخورد عالی یک به یک برای دانش آموزان هستم. این بهترین راه برای یادگیری است. می‌توانید در تمام روز آموزش‌های آموزشی انجام دهید، اما بدون توجه شخصی به پروژه‌هایتان، به این سرعت پیشرفت نخواهید کرد.

لطفاً به من بپیوندید و بیایید چیزهای جالبی درست کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش بدون فریم های کلیدی دیگر: عبارات AE ساده ساخته شده اند

No More Keyframes: AE Expressions Made Simple

یاد بگیرید که چگونه با عبارات در After Effects شروع کنید و خود را از فریم های کلیدی رها کنید! در این دوره، ما برخی از پرکاربردترین عبارات tha را پوشش خواهیم داد. ..


آموزش اسرار انیمیشن دیزنی: شخصیت و استایل یک توپ پرنده در افتر افکت

Disney's Animation Secrets: Characterize and Style a Bouncing Ball in After Effects

"انتخاب افتر افکت ها و ساختن چند پروژه جالب آسان است، اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از انیمیشن ها عالی به نظر می رسند و چرا انیمیشن شما کاملاً مطابقت ندارد."