Ayesha Ansari

هنرمند

سلام! من عایشه انصاری هستم. از آنجایی که می توانستم مداد در دست بگیرم، یک علاقه مند به هنر هستم. بومی هند و مستقر در کالیفرنیا. من راه درازی را برای کاوش در انواع مدیوم‌ها از طراحی مداد، حروف دستی گرفته تا آغشته کردن به روغن، اکریلیک و مدیوم‌های آبرنگ طی کرده‌ام. من کارگاه های آموزشی برگزار می کنم و پروژه های سفارشی انجام می دهم. در حال حاضر در حال تصویرسازی یک کتاب دستور غذا برای کودکان!

با خیال راحت به کار من نگاهی بیندازید یا فقط سلام کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش حروف آبرنگ: گل، فونت و موارد دیگر

Watercolor lettering: Floral, Fonts and more

در این کلاس سطح مبتدی، اصول ساخت فرم حروف در آبرنگ را به همراه تکنیک های اولیه حروف قلم مو و مقداری واقعا فو یاد خواهید گرفت. ..


آموزش پس زمینه های سرگرم کننده و آسان آبرنگ: قسمت 2

Fun & easy watercolor backgrounds: Part 2

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه 5 پس زمینه جدید بسازید. اینها واقعا ساده و شگفت انگیز به نظر می رسند و می توانند برای بسیاری از پروژه ها استفاده شوند.


آموزش پس زمینه های جالب و آسان آبرنگ: قسمت 1

Fun and easy watercolor backgrounds: Part 1

"در این کلاس سرگرم‌کننده و آسان، یاد می‌گیرید که چگونه پس‌زمینه‌های آبرنگ فوق‌العاده آسان را نقاشی کنید که می‌توانند برای حروف، حاشیه یا برای کارت‌ها و بسیاری از ماه‌ها استفاده شوند.


آموزش حروف دستی در آبرنگ: نقل قول مورد علاقه خود را رنگ کنید.

Hand Lettering in Watercolor: Paint Your Favorite Quote.

اگر عاشق نقاشی با آبرنگ هستید اما فکر می کنید که از آنها برای نوشتن حروف دستی و ایجاد نقل قول های زیبا غرق شده اید، این کلاس برای شما مناسب است. ..