Melissa Meyerson

هنرمند دیجیتال، عاشق الگو، معلم

اسم من ملیسا است. زمانی که عضوی از هر جامعه خلاقی باشم، همیشه شادتر هستم. اولین علاقه من هنر خط سیاه بود. من بسیاری از رسانه های دیگر را در تلاش برای گسترش و رشد به عنوان یک خلاق امتحان کردم، و سپس کشف کردم و دیوانه وار عاشق طراحی الگوی دیجیتال شدم.

من چیزهای زیادی برای یادگیری داشتم، و از همه فرصت‌های آنلاین موجود بسیار سپاسگزار بودم، زیرا این منحنی‌های یادگیری جدید را انتخاب کردم.

من اکنون فارغ التحصیل هر 4 ماژول دوره های بسیار محبوب، Make It In Design Courses هستم که توسط Rachael Taylor و Beth Kempton اجرا می شود. از اینکه اخیراً یکی از طرح‌هایم برای The Surface Pattern Design Lookbook Vol.2، در دسته‌بندی Global Geometric انتخاب شده است، بسیار هیجان‌زده بودم.

من عاشق این هستم که Skillshare اینجا برای همه خلاقان است، و من واقعا هیجان زده هستم که بالاخره به عنوان یک معلم جدید وارد جامعه می شوم. من شخصاً از طریق آزمایش چیزهای زیادی یاد گرفتم و همیشه سعی کردم ایده های نوآورانه داشته باشم. هدف من این است که آزمایش‌های خلاقانه‌ام را با شما به اشتراک بگذارم، به این امید که ایده‌های جدید به شما الهام بخشد.

تماس:   Melkogon@hotmail.com

سایر موارد: www.Pinterest.com/melkogon

دوره های این مدرس:

آموزش تصویرگر برای طراحی الگو: شورون و کلوزون

Illustrator for Pattern Design: Chevrons and Cloisonnes

"این اولین مورد از یک سری در حال توسعه است به نام: Illustrator for Pattern Design.   برای دانش‌آموزان مبتدی و همچنین افراد متوسط‌تر عالی است. Eac. .."


آموزش تصویرگر برای طراحی الگو: الگوهای کاشی هندسی

Illustrator for Pattern Design: Geometric Tile Patterns

"این دومین کلاس از مجموعه ای است به نام: Illustrator for Pattern Design. برای دانش آموزان مبتدی و همچنین هر کسی که عاشق هندسه است عالی است. من ...."


آموزش ایجاد الگوهای تزئینی با عناصر طراحی شده با دست در ایلوستریتور

Creating Decorative Patterns with Hand-Drawn Elements in Illustrator

" این یک کلاس سطح مقدماتی برای طراحی الگوی سطحی است. با استفاده از عناصر طراحی شده با دست و ابزار Illustrators' Pattern Brush، دانش‌آموزان با ساخت تعداد زیادی شروع می‌کنند. .."