Lorena Chaffer

استراتژیست برند/طراح گرافیک

هی! خوش آمدی. از اینکه کلاس های من در Skillshare را بررسی کردید متشکرم.

اسم من لورنا است و یک استراتژیست برند هستم. من با مربیان و سازندگان دوره از سرتاسر جهان کار می‌کنم و با ارائه طراحی گرافیکی سطح بالا، بازاریابی راه‌اندازی تجربه مشتری، به آن‌ها کمک می‌کنم نام تجاری و دوره‌های تجاری خود را برندسازی کنند.

در سال 2019، شغل 9-5 خود را بدون سرنخی از آنچه می‌خواهم انجام دهم، ترک کردم. فقط می دانستم که دیگر نمی توانم آن زندگی را انجام دهم! پس از تحقیقات زیاد (و درمان، صادقانه بگویم) در ماه ژوئن به یک دستیار مجازی خلاق تبدیل شدم و شروع به پذیرش مشتریان کردم. از آن زمان کسب و کار من بسیار تکامل یافته است، و اکنون به عنوان یک استراتژیست برند، بر حوزه نبوغ خود تمرکز می کنم: شهود، اتصال، و البته طراحی گرافیک.

کلاس‌های من به دلیل تمایل به کمک به همه کسانی که می‌توانم برای دنبال کردن علاقه‌شان، کشف خلاقیت‌شان و راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین خود به وجود آمده‌اند. من مطمئن هستم که کلاس های من به راحتی قابل پیگیری است و با پروژه های سرگرم کننده ایجاد می شود!

منابع رایگان!

  • 10 قالب اینستاگرام Canva را برای 🤩
  • دریافت کنید
  • آموزش و پشتیبانی مداوم در
  • من
  • آموزش های ویدئویی در

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه به یک دستیار مجازی تبدیل شویم

How to Become a Virtual Assistant

"در این کلاس، من به شما 7 مرحله اساسی برای تبدیل شدن به یک دستیار مجازی را ارائه می دهم! زمانی که من برای اولین بار به عنوان یک VA شروع به کار کردم، افراد زیادی این اطلاعات را ارائه نمی دادند. .."


آموزش بیو اینستاگرام برای دستیاران مجازی

Instagram Bio For Virtual Assistants

"به این کلاس در مورد راه اندازی پروفایل اینستاگرام دستیار مجازی خود خوش آمدید. این کلاس برای شما مناسب است اگر به تازگی به عنوان VA شروع کرده اید یا به شروع فکر می کنید. .."


آموزش چگونه به یک دستیار مجازی خلاق تبدیل شویم

How To Become A Creative Virtual Assistant

به این کلاس در مورد نحوه تبدیل شدن به یک دستیار مجازی خلاق خوش آمدید. من خیلی هیجان زده هستم که شما را اینجا دارم! در این کلاس، ما تمام موارد اساسی که باید داشته باشید را پوشش خواهیم داد. ..