Kit Campbell

نویسنده/ویراستار/عاشق سرپایان

سلام! من کیت کمپبل، نویسنده، ویراستار، شکل‌دهنده کتاب، مربی خود انتشارات و مدیر Turtleduck Press هستم.

این کمی لقمه‌ای است، بنابراین نکته مهم این است که من تمام زندگی‌ام را می‌نویسم و ​​در 17 سال گذشته در اطراف نویسندگان دیگر بوده‌ام. و چیزی که من متوجه شده‌ام این است که نویسندگان افراد دوست‌داشتنی هستند که طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها، علاقه‌مندی‌ها و ترجیحات را دارند، اما در مجموع تمایل دارند در بخش خلاقانه بهتر از فرآیند عمل کنند.

این جایی است که وارد می‌شوم. قول نمی‌دهم فرمول کاملی را برای نوشتن کتاب‌های پرفروش به شما آموزش دهم، اما به شما کمک می‌کنم تا نوشتن را به عنوان یک فرآیند بهتر درک کنید و به شما کمک می‌کنم فرآیندی را پیدا کنید که بهترین کار را برای شما دارد. شما، از پیگیری ایده‌های داستان، تعیین میزان برنامه‌ریزی قبل از شروع داستان، تا متناسب کردن نوشتن در برنامه‌تان تا بتوانید به اهداف خود برسید.

من به تازگی در SkillShare شروع به کار کرده ام، بنابراین من را دنبال کنید تا بتوانید ببینید که کلاس های جدید به صورت زنده برگزار می شوند! و اگر سوال یا موضوعی دارید که می‌خواهید به آن بپردازم، لطفاً به من اطلاع دهید!

اگر اطلاعات بیشتری می‌خواهید، کتاب‌های انگیزه نویسندگان نیز موجود است! فهرست کاملی از کتاب‌ها و کتاب‌های کار را می‌توانید پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش کارگاه قصه گویی: طرح کلی

Storytelling: Outlining Workshop

"اگر شما در نوشتن تازه کار هستید یا قبلاً هرگز طرحی را ترسیم نکرده اید، یا اگر فرآیندی را پیدا نکرده اید که برای شما مفید باشد، طرح کلی می تواند بسیار دشوار باشد، پس من شما..."


آموزش داستان نویسی: تعیین اهداف نوشتن و اطمینان از دستیابی به آنها

Story Writing: Setting Writing Goals and Making Sure You Achieve Them

"آیا متوجه می‌شوید که دور و بر خود می‌چرخید، کاری را انجام نمی‌دهید؟ آیا برای همیشه طول می‌کشد تا یک پروژه را به پایان برسانید، اگر تا به حال انجام داده باشید؟ تلاش برای تطبیق پروژه‌ها و برنامه‌های جدید..."


آموزش داستان نویسی: ژانر چیست؟

Story Writing: What is Genre?

"ژانر هم برای نویسندگان و هم برای خوانندگان مهم است. دانستن ژانر داستان برای فروش یا بازاریابی یک اثر، یا حتی دانستن آنچه دوست دارید، ضروری است.


آموزش داستان سرایی: انواع طرح کلی

Storytelling: Types of Outlines

طرح کلی می تواند برای بسیاری از نویسندگان ترسناک باشد. تصورات نادرست زیادی در مورد اینکه طرح کلی چیست یا نیست، نکته چیست و چرا به آن نیاز دارید وجود دارد. خوب. .."


آموزش داستان سرایی: نقطه نظر و زمان

Storytelling: Point of View and Tenses

"نقاط دید و زمان‌ها می‌توانند لحن، حال و هوا و قصد یک نوشته را تغییر دهند. اطمینان از اینکه از یک مورد صحیح برای داستان خود استفاده می‌کنید می‌تواند یکی از این موارد باشد.


آموزش داستان نویسی: پیش فرض در مقابل طرح

Story Writing: Premise vs. Plot

"آیا اصطلاحات "طرح" و "مقدم" را شنیده اید اما با معنای آنها آشنا نیستید؟ یا آنها را شنیده اید، اما کاملاً مطمئن نیستید که تفاوت بین آنها چیست؟


آموزش داستان نویسی: ردیابی ایده های داستانی خود

Story Writing: Keeping Track of Your Story Ideas

"آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که ایده داستانی عالی به ذهنتان خطور کند، فقط متوجه شوید که وقتی می خواهید آن را بنویسید دیگر از بین رفته است؟ یا چند دیالوگ روی یک دیالوگ نوشته اید..."