Surbhi Aggarwal

آبرنگ | هنرمند نامه نگاری

سلام به همه !!

من Surbhi Aggarwal هستم، یک طراح UX، یک هنرمند، یک همسر و مادر یک هیولای شایان ستایش. این روزها من هم یک جغد شب هستم (بله، درست خواندید). فقط شب ها می توانم قلم و قلم مو را بیرون بیاورم.

از دوران کودکی، فعالیت های خلاقانه همیشه توجه من را به خود جلب کرده است. من عاشق طراحی، رنگ آمیزی، نقاشی و خلق بودم. من معتقدم که این بیشتر به دلیل تربیت فرهنگی من است. اولین خاطره من از این کار ابله زدن روی دفترهای مدرسه ام و بریدن کارت های عروسی قدیمی برای ساختن چیزهای جدید است. می توانم به یاد بیاورم که بیشتر دوران کودکی ام را صرف طراحی و الهام گرفتن برای ساختن و طراحی هر چیزی کردم. حتی اگر وسایلم تمام شده باشد، برای امتحان کردن مواد زائد از آن استفاده می کنم.

سپس زندگی همه چیز را فرا گرفت و من آن سرگرمی را کنار گذاشتم، زیرا هرگز فکر نمی کردم به دلیل عدم آگاهی از زمینه های خلاقانه در آن زمان، بتوانم آن را دنبال کنم. مهندسی ام را انجام دادم و با گذشت سال ها متوجه شدم که مهندس دیدن خودم آرامش درونی ام را ارضا نمی کند. بنابراین من کاوش کردم و یک طراح UX خودآموخته شدم. 6 سال کار کردم و سپس زندگی تغییر کرد، وقتی به ایالات متحده نقل مکان کردیم، مجبور شدم کارم را رها کنم.

خب، اکنون من واقعاً معتقدم که همه چیز به دلیلی اتفاق می افتد. این تغییر به روح خلاق من لگد زد و تصمیم گرفتم رویایی را برای انجام کاری که قلبم دوست دارد انجام دهم. شروع کردم به آموزش نوشتن حروف و آبرنگ به عنوان یک ابزار خلاقانه. به زودی من درگیر آن شدم و همه اینها به سرعت تبدیل به یک علاقه و وسواس شد.

من در این راه چیزهای زیادی یاد گرفتم و اکنون می‌خواهم تمام نکات، ترفندها و درس‌هایی را که تا کنون از طریق این پلتفرم شگفت‌انگیز کسب کرده‌ام به اشتراک بگذارم. من واقعاً به این واقعیت اعتقاد دارم که دانش تنها زمانی رشد می کند که ما به اشتراک آن ادامه دهیم.

در اینجا می توانید خلاقیت خود را با من آشکار کنید و همه چیز را در مورد حروف دستی، آبرنگ، ماندالا و موارد دیگر بیاموزید. جدا از اینجا، بهترین مکان برای پیدا کردن من، پلتفرم رسانه اجتماعی مورد علاقه من، اینستاگرام است. اینستاگرام من

است

از اینکه به صفحه Skillshare من سر زدید متشکرم! :) من دوست دارم شما را در کلاس ببینم!
حتماً من را در اینجا دنبال کنید تا از تمام کلاس های آینده به روز بمانید.

دوره های این مدرس:

آموزش انجام حروف قلم مو: راهنمای مبتدی با کاربرگ های تمرینی

Learn To Do Brush Lettering: A Beginner's Guide With Practice Worksheets

همگی خوش آمدید !! انرژی خلاقیت خود را بیاموزید این مهارت شگفت انگیز را برای نوشتن زیبا یاد بگیرید! در این کلاس ساده، شما می آموزید که به راحتی l اندازه لقمه را دنبال کنید. ..