Michelle Kral

هنرمند :)

من یک هنرمند و طراح پارچه آزاد هستم که از میخانه سابق قرن هجدهم خود در غرب اوکلند دورهام انگلستان، جایی که با پسر قد بلندم و سگ دیوانه سیریل زندگی می کنم، هستم.

علاقه من نقاشی گلها با آبرنگ است. من از حومه زیبای اطرافم و باغ بسیار بزرگم الهام گرفته ام که در آن تعدادی از زیباترین گل ها را برای نقاشی دارم. من همچنین دوست دارم دانش خود را به اشتراک بگذارم و کلاس های آبرنگ را به صورت خصوصی و آنلاین تدریس کنم.

من سبک بسیار متنوع و روش کار پرباری دارم، من از طیف وسیعی از رسانه ها استفاده می کنم، من فقط نقاشی را دوست دارم... دیجیتال، وکتور، فتوشاپ، تصویرگر، گواش، اکریلیک، قلم و جوهر...هر چیزی که نشان می دهد! اگر خلق نکنم من نیستم.

دوره های این مدرس:

آموزش سرگرم کننده با آبرنگ، گل های کوکب روشن شل را رنگ کنید

Watercolour fun, paint loose bright dahlia flowers

" این کلاس شما را با یک تکنیک بسیار ساده با استفاده از آبرنگ برای ایجاد یک نقاشی بسیار مطلوب آشنا می کند. این برای افراد مبتدی و پیشرفته خوب است. .."


آموزش سنجاقک های زیبا را با آبرنگ نقاشی کنید

paint beautiful dragonflies in watercolour

"در این کلاس، سنجاقک‌های ساده و زیبا را با آبرنگ نقاشی کنید، ما یاد می‌گیریم که سنجاقک‌ها را به سبک امپرسیونیستی شبیه به چینی سنتی بکشیم.»


آموزش چگونه شکوفه های گیلاس را با آبرنگ شل رنگ کنیم

HOW TO PAINT LOOSE WATERCOLOUR CHERRY BLOSSOM

"چگونه شکوفه های گیلاس آبرنگ شل را رنگ کنیم در اینجا یک لیست عرضه برای شما وجود دارد من دستورالعمل‌های گام به گام را برای دانلود قرار داده‌ام. اینجا را کلیک کنید "


آموزش خشخاش در آبرنگ شل و پر جنب و جوش

Poppies in loose, vibrant watercolour

" در این کلاس، از ابتدا تا انتها به شما نشان می‌دهم که چگونه خشخاش را به سبک آبرنگ خیس روی خیس نقاشی می‌کنم. من خواهم. .."