Thu Wedekind

عکاس پرتره

هی! من Thu هستم، و من این وظیفه را بر عهده گرفتم که به شما یاد بدهم چگونه عکس های زیبا بگیرید.

دو چیز که بیشتر به من الهام می‌دهد افرادی هستند که ملاقات می‌کنم و زیبایی که در سفر می‌بینم. با نگاهی به گذشته طبیعی بود که روزی عکاس شوم.

اما همیشه اینطور نبود. من در کودکی طراحی و نقاشی می‌کردم، اما در نهایت چیزی را مطالعه کردم که «می‌توانم به آن بازگردم»، زیرا به من گفته‌اند که نمی‌توانی با هنر زندگی خود را بسازی. اما با گذشت سالها متوجه شدم که نمی توانم روحیه خلاقم را رها کنم.

امروز من یک عکاس پرتره و سبک زندگی مستقل در مادرید هستم. با این حال، درست مانند بسیاری از ما، من در ابتدا با مشکل مواجه شدم - می‌توانستم ببینم عکس‌هایم هنوز خوب نیستند، اما نمی‌توانم دلیل آن را بفهمم. همه چیز تغییر کرده است، و من می‌خواهم شما به آن نقطه برسید که در واقع عکس‌هایتان را سریع‌تر از من دوست داشته باشید.

در واقع، همه ما عکاس هستیم. همه ما تقریباً هر روز عکس می‌گیریم تا از سفرها، زندگی روزمره‌مان عکس بگیریم، تا آنچه را که تجربه کرده‌ایم با افرادی که دوستشان داریم به اشتراک بگذاریم - زمان زیادی طول نمی‌کشد تا گوشی‌های هوشمند ما پر از هزاران عکس شوند، پس چرا در واقع عکس نگیریم. آیا می خواهید برای همیشه دوست داشته باشید و دوست داشته باشید؟

من مشتاقانه منتظر حضور شما در کلاس هایم هستم. بیایید همه به یکدیگر الهام دهیم.

همچنین، با خیال راحت به من سلام کنید :)

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه افراد را در دوربین شبیه مدل کنیم؟

How to make people look like models on camera

آیا می خواهید بدانید چگونه می توانید افراد عادی را در عکس های خود شبیه مدل های حرفه ای کنید؟ به عکاس پرتره Thu Wedekind برای کلاسی مملو از ریدیک بپیوندید. ..