Panchami Shetty

هنرمند و مدرس آبرنگ

من پانچامی هستم.

دوستان من را پانچی صدا می زنند، من یک هنرمند آبرنگ هستم. من دوست دارم هر چیزی را که می بینم زیبا نقاشی کنم. من عاشق رنگ‌ها هستم زیرا این رنگ‌ها باعث ایجاد حس مثبت و شادی در زندگی می‌شوند. من همیشه در حال حکاکی هستم تا موضوعات مختلف را امتحان کنم. من مناظر نقاشی می کنم، تصاویری از سفر، افکار و تخیلم، تصاویر، گل ها را بازسازی می کنم. طبیعت الهام بخش من است.

من دائماً در حال کاوش و یادگیری چیزهای جدید هستم. هر بار که چیز جدیدی را امتحان می‌کنم و با تمرین در آن بهتر می‌شوم، برایم بسیار شادی می‌آورد. به همین دلیل است که از تدریس نیز لذت می برم. من عاشق آموزش آبرنگ و مفاهیم هستم و به مردم کمک می کنم جنبه هنری خود را دوباره احیا کنند.

بیا به من بپیوند، بیا با هم هنر بسازیم...

من از سال 2018 با آبرنگ نقاشی می‌کنم و بر اساس تجربه‌ام، کلید پیشرفت، تمرین و فقط تمرین است. من دوست دارم هر چیزی را که نظرم را جلب می کند زیبا کنم و دوست دارم تکنیک ها و موضوعات مختلف را کشف کنم.

همیشه من را در حال نقاشی موضوعات مختلف، تغییر از مناظر به تصویرسازی خواهید یافت. نقاشی مانند مدیتیشن است، ذهن و روحیه من را تازه می کند.

من همچنین در کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنم و کاملاً از تدریس لذت می‌برم، به همین دلیل است که تدریس در skillshare را نیز آغاز کرده‌ام.

با شک و تردیدها و توضیحات خود از طریق skillshare در اینستاگرام در تماس باشید. من همیشه خوشحالم که کمک می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی های کوچک آبرنگ - ترکیب بندی و عناصر

Watercolor Mini Paintings - Composition and Elements

" سلام به همه. .  در این کلاس اشتراک مهارت، من درس های سرگرم کننده ای را برای شما دوستان در مورد ترکیب بندی و ایده هایی برای مینی های آبرنگ با عناصر و عناصر مختلف گردآوری کرده ام.


آموزش جنگل های آبرنگ

Watercolor Woodland

سلام به همه، این کلاس دو پروژه دارد. ما یاد خواهیم گرفت که دو صحنه زیبای جنگلی را با ترکیب بندی و ترکیب رنگ های مختلف نقاشی کنیم. در این کلاس. ..


آموزش منظره شهری آبرنگ: بوگنویل و صندلی کنار پنجره

Watercolor Urban Landscape : Bougainvillea and chair by the window

من این کلاس را به شما ارائه می کنم که در آن موضوع مورد علاقه مطلق خود را نقاشی می کنم، یک منظره شهری ساده با بوگنویل. من تک تک مراحل را توضیح داده ام. ..


آموزش عاشق آبرنگ شوید | یک کلاس تمرینی دوستانه مبتدیان

Fall in love with Watercolors | a beginners friendly practice class

"این کلاس تماماً در مورد بازی با آبرنگ ها، کار با اساسی ترین ماهیت آنها - حرکت رنگدانه ها و شکوفه ها روی کاغذ است. این بهترین راه برای ... است."


آموزش نقاشی روی شیشه - 10 ایده و راهنما برای مبتدیان

Painting on glass - 10 ideas and guide for Beginners

"سلام دوستان، خوشحالم که سر زدی این کلاس در مورد رنگ روی شیشه برای مبتدیان است. من سعی کردم این کلاس را تا حد امکان برای مبتدیان دوست داشته باشم. .."


آموزش گل های آبرنگ را با نیلوفر آبی و نیلوفر آبی کاوش کنید

Explore Watercolor flowers with Lotus and Water Lilly

"سلام به همه، اینجا من با یک کلاس برای شما بچه ها در مورد نقاشی نیلوفر آبی ساده و نیلوفر آبی، دو زیبایی طبیعت هستم. در این کلاس بیس ها را دریل کرده ام. .."