Chris Barin

کارشناس خبره فتوشاپ

کریس بارین یک طراح وب و اپلیکیشن حرفه ای با نزدیک به 10 سال تجربه در فتوشاپ است. او با خودآموزی توانست اعتماد بیش از 190000 دانش آموز از سراسر جهان را از طریق دوره های فتوشاپ خود جلب کند. یکی از اصلی‌ترین مواد او، رویکردی دستی و رو به زمین است که بر کسب حداکثر نتایج با حداقل تلاش متمرکز است.

کریس کار خود را به عنوان یک طراح وب آزاد آغاز کرد و یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کرد و با طراحی سایت های پاره وقت بیش از هزاران دلار درآمد کسب کرد. امروز، او استودیوی طراحی اندروید خود را با بیش از 20 قوی اجرا می‌کند و برنامه‌هایی با ظاهر فوق‌العاده برای مشتریان ایجاد می‌کند. برنامه های او تا به امروز بیش از 100 میلیون بارگیری داشته است.

کریس که علاقه زیادی به تدریس دارد، تدریس می کند زیرا از کیفیت مواد آموزشی موجود برای افرادی که می خواهند طراحی را یاد بگیرند ناامید شده است. در دوره های آموزشی خود، او چیزی را عقب نمی اندازد. او تمام تجربیات خود را در مورد اینکه چگونه توانسته از رقابت متمایز شود و کاری را که دوست دارد به صورت تمام وقت انجام دهد، مستند کرده و به اشتراک می گذارد.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا پیشنهاد در مورد اینکه چگونه او می تواند تجربه یادگیری بهتری برای شما ایجاد کند، می توانید برای او پیام ارسال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش Figma for Web Design UI & UX: First Homepage Design

Figma for Web Design UI & UX: First Homepage Design

"در این دوره شما با ایجاد یک طراحی صفحه اصلی برای یک وب سایت واقعی، نکات ضروری در مورد UI amp؛ UX را یاد خواهید گرفت. هدف این است که با Figma و آن آشنا شوید."


آموزش MidJourney | مبتدیان | Ai Art چیز بزرگ بعدی است

Learn MidJourney | Beginners | Ai Art is the next big thing

" Midjourney V5 یک پلتفرم باورنکردنی است که هر طرحی را از توضیحات شما ایجاد می کند. هر چیزی را تایپ کنید، به معنای واقعی کلمه هر چیزی، و Midjourney فانتزی ایجاد خواهد کرد. .."


آموزش نهایی فتوشاپ: از مبتدی تا حرفه ای

Ultimate Photoshop Training: From Beginner to Pro

این دوره آموزشی نهایی فتوشاپ است که شما را در کمترین زمان از مبتدی تا کاربر ماهر فتوشاپ می‌برد. دوره بیشتر v..


آموزش استاد طراحی وب در Adobe XD

Master Web Design in Adobe XD

" طراحی وب سایت های زیبا و واکنش گرا در Adobe XD ایجاد کنید. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک وب سایت زیبا از ابتدا و بدون هیچ گونه قبلی طراحی کنید. .."


آموزش طراحی اپلیکیشن موبایل در Figma: Complete Project

Learn Mobile App Design in Figma: Complete Project

"یاد بگیرید که برنامه های تلفن همراه برجسته را در Figma طراحی کنید، یک برنامه طراحی کاملا رایگان که دنیای طراحی را تسخیر کرده است.   Figma رایگان است، در مرور شما کار می کند. .."


آموزش طراحی اپلیکیشن موبایل در Adobe XD

Design Mobile Apps in Adobe XD

"یاد بگیرید که برنامه های زیبا طراحی کنید اما بدون هیچ کدنویسی. این دوره یک دوره آموزشی کوتاه برای طراحی اپلیکیشن موبایل است. من هر آنچه را که باید بدانید را به شما آموزش می دهم. ما..."


آموزش Figma for Web Design UI & UX: The Essentials

Figma for Web Design UI & UX: The Essentials

"این دوره به شما ملزومات Figma را آموزش می دهد، یکی از بهترین برنامه های طراحی برای پروژه های طراحی وب و اپلیکیشن. در اینجا برخی از چیزهایی که یاد خواهید گرفت: . .."


آموزش تبلیغات TikTok برای کارآفرینان: تجارت خود را با تبلیغات رشد دهید

TikTok Ads for Entrepreneurs: Grow your business with ads

"این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از تبلیغات من در TikTok بازدهی 3.5 برابری دریافت کنم و چگونه می توانید از اصول و تکنیک های من برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید. آنچه شما نیاز دارید. .."


آموزش فتوشاپ در 1 ساعت | ویژگی های 2024

Learn Photoshop in 1 hour | 2024 features

"مهم ترین چیزها را در مورد فتوشاپ در کمتر از یک ساعت بیاموزید. دوستانه برای مبتدیان! بهترین نتایج را در سریع ترین راه ممکن بدون هیچ گونه تجربه قبلی دریافت کنید. ..."