Simple Sword

تصاویر زیبا: شمشیر ساده


سلام! خیلی خوشحالم که شما را اینجا می بینم. من یک هنرمند خودآموخته، مربی و یک کارآفرین مستقر در حیدرآباد هند هستم. من عاشق بازی با رنگ های تک رنگ هستم. من با روغن، اکریلیک و گاهی آبرنگ در رسانه دیجیتال کار می کنم. و همچنین من به برنامه Procreate بسیار وسواس دارم.

در دوران کودکی همیشه دوست داشتم طراحی و نقاشی کنم. با این حال، به دلیل چیزی یا دیگری، هرگز نتوانستم به بخش خلاق مغزم توجه کنم. همانطور که بزرگتر شدم، تصمیم گرفتم هر روز کمی برای خودم وقت بگذارم و نقاشی کنم، چه در مقیاس کوچک باشد چه بزرگ.
بخش شگفت انگیز در نقاشی دیجیتال این است که شما می توانید اشتباهات خود را به راحتی برطرف کنید. من گاهی اوقات با روش سنتی نقاشی می‌کنم اما این اولویت دوم من است.
هر یک از خلاقیت‌های هنری من ارتباطی با طبیعت دارد. همچنین می‌توانید صفحه من را به‌طور خلاصه بررسی کنید. ویدیوهای رایگان. همچنین می توانید برای دریافت به روز رسانی های منظم، من را در صفحه من دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه رنگ آمیزی گل های آبرنگ در Procreate

How to paint Watercolor Florals in Procreate

در این دوره شما یاد می گیرید که چگونه گل های آبرنگ را در تولید مثل بسازید. موسیقی: https://www. ناخوشایند com Brushes: https://www. وولی پرونتو com/pronto-p. ..