Isabelle Gagnon Wood

هنرمند | طراح | معلم

سلام! من ایزابل هستم،

من اکنون در اواسط دهه 40 هستم و با خیال راحت می گویم که خودم را یک هنرمند می دانم. همیشه اینطور نبوده است، در طول سال‌ها با بسیاری از سندرم‌های فریبنده سروکار داشتم، با این حال موضوع مشترک بین هر کاری که انجام دادم هنر بود. من به مدرسه رفتم تا گل فروشی، گریمور و طراح گرافیک شوم. من می خواهم فکر کنم که روح رنسانسی دارم و در مدیوم های متعددی مشغول هستم. من عاشق پیدا کردن و امتحان کردن رسانه ها و تکنیک های هنری جدید هستم. وقتی چیزی پیدا می کنم که کنجکاوی من را تحریک می کند، معمولا تمام تلاشم را می کنم و همه چیز را در مورد آن یاد می گیرم. همچنین به همین دلیل است که من وسایل هنری بسیار زیادی دارم! (چه کسی می تواند ارتباط برقرار کند؟)

به غیر از هنر دیجیتال و طراحی سطح، من همه کارها را انجام داده ام، از نقاشی سرامیک، عکاسی، تزئین کیک، آبرنگ، رنگ آمیزی کپی، ساخت صابون با پردازش سرد، بافندگی و موارد دیگر.

می‌توانید من را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید و بیشتر تصاویر و طراحی سطوح من را در وب‌سایت و .

من ببینید.

اگر می‌خواهید در مورد کلاس‌های آتی مطلع شوید و چند امتیاز رایگان دریافت کنید، می‌توانید .

دوره های این مدرس:

آموزش Procreate Basics: استیکرهای سرگرم کننده و آسان ایجاد کنید

Procreate Basics: Create Fun & Easy Stickers

خلاقیت خود را آزاد کنید و با استفاده از فرآیندی بدون استرس در Procreate، برچسب‌های گویا ساده ایجاد کنید. تا به حال فکر کرده اید که آیا می توانید هنر خود را به چوب تبدیل کنید. ..


آموزش با Procreate یک تگ هدیه بی نظیر ایجاد کنید

Create One of a Kind Gift Tags with Procreate

بیایید از Procreate برای طراحی برچسب‌های هدیه اصلی در این فصل تعطیلات استفاده کنیم! من عاشق تعطیلات هستم، از غذا، دکوراسیون، فیلم گرفته تا همه بسته های زیبا. .."