Meghan Stockinger

هنرمند | طراح گرافیک

من بسیار هیجان زده هستم که شما اینجا در Skillshare به من بپیوندید! من مگان هستم و یک هنرمند، تصویرگر و طراح گرافیک هستم. شما می توانید کلاس های من در زمینه تصویرسازی، نقاشی اکریلیک سطح مبتدی، و طراحی گرافیک را تماشا کنید - به زودی موارد بیشتری ارائه می شود!

اگر سوالی دارید، بپرسید! در اسرع وقت جوابش را خواهم داد. من نمی توانم برای دیدن پروژه های شما صبر کنم - آنها را در گالری زیر هر ویدیو به اشتراک بگذارید تا بتوانم کمی عشق به آنها نشان دهم.

از اینکه به من ملحق شدید متشکرم!

مگان

می‌توانید پیدا کنید که من چیزهای جدیدی را امتحان کنم (اخیراً، latte art!)، آثار هنری و تصاویر سگ‌هایم را در rt به اشتراک بگذارم. من بسیاری از پروژه های خانه DIY از جمله نقاشی، ساختن و تعمیر چیزها را انجام می دهم - معتقدم همه ما توانایی داریم و به همین دلیل است که من عاشق تدریس در کلاس های هنری هستم! شما کاملاً می توانید آن را انجام دهید، فقط باید باور داشته باشید که می توانید.

همچنین می‌توانید برای تصاویر سفارشی و سایر اخبار مراجعه کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه رنگ آمیزی ساکولنت ها با رنگ اکریلیک (برای مبتدیان)

How to Paint Succulents with Acrylic Paint (For Beginners)

در این کلاس سطح مبتدی شما یاد خواهید گرفت که یک ساکولنت گل رز صحرایی را با رنگ اکریلیک رنگ کنید.


آموزش حیوان خانگی خود را بکشید: تصویرسازی حیوانات به سبک مینیمالیستی با Procreate

Draw Your Pet: Minimalist Style Animal Illustration with Procreate

"یاد بگیرید با استفاده از Procreate برای iPad، پرتره های حیوان خانگی به سبک مینیمالیستی بکشید.  من سال ها است که اینها را ایجاد کرده ام و اکنون به شما نشان می دهم که چگونه! آنچه خواهید آموخت: . .."