Cristin April Frey

ایجاد حروف و دودل

سلام، من کریستین هستم، از ایالت نیویورک که با قهوه، شراب و طعنه زنده مانده ام.

من خودم را خوب ترین ابله ساز دنیا می دانم. از ابله‌های نوت‌بوک در دبیرستان گرفته تا انتشار کتاب در بزرگسالی، از زمانی که به یاد دارم عاشق طراحی و نوشتن بودم. خلق هنر به فرار از استرس زندگی روزمره با سگ های نجات، شوهر نجات دهنده و خانواده ام کمک می کند. وقتی آنها را گله نمی‌کنم، همیشه می‌توانید من را با یک کتاب طراحی یا آی‌پد در بغلم پیدا کنید. من دوست دارم ابله ها را با حروف و طعنه در کارم ترکیب کنم و برخی از محبوب ترین قطعات من جملات بزرگسالانه ای هستند که از "سوئراپی" استفاده می کنند.

راز بزرگی برای کاری که من انجام می‌دهم نیست و از اشتراک‌گذاری فرآیندهایم با شما لذت می‌برم! من حتی دوست دارم موارد رایگان را به اشتراک بگذارم، بنابراین حتماً من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید!

همیشه می‌توانید کارهای من را در فروشگاه من خریداری کنید!


دوره های این مدرس:

آموزش حروف آبرنگ: با استفاده از Procreate یک ظاهر واقعی براش آب ایجاد کنید

Watercolor Lettering: Create a Realistic Waterbrush Look Using Procreate

"آیا همه جا به دنبال آن برس آبرنگ عالی برای Procreate گشته ای؟ بله، من هم. هرگز آن را پیدا نکردم. بالا و پایین را برای براش هایی که لت من را می سازند جستجو کردم. .."


آموزش Oodles of Doodles: Doodles بی پایان با 6 شکل اصلی ایجاد کنید

Oodles of Doodles: Create Endless Doodles with 6 Basic Shapes

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از شش شکل پایه، ابله های سرگرم کننده بکشید. با استفاده از شش شکل به عنوان پایه، الگوهای جالبی توسط re ایجاد خواهید کرد. ..