Pau Stephens

هیولا ساز مکزیکی

سلام، نام من پائو است و من یک هیولاساز مکزیکی هستم.

من طراحی صنعتی را در IED مادرید خواندم و پس از فارغ التحصیلی در سال 2012 شروع به پرس و جو در دنیای سرامیک کردم، ابتدا پروژه های خودم را تولید کردم و پس از ساخت برای افراد دیگر.

من در اوایل سال 2017 به لهستان نقل مکان کردم و شروع به فعالیت هنری خود در ساخت مجسمه های سرامیکی و آزمایش بیشتر با شکل و مواد کردم.

در حال حاضر من با خانواده ام در بیله فلد آلمان زندگی می کنم.

اگر می‌خواهید کارهای بیشتری از من ببینید، لطفاً از اینستاگرام من و من برای کارهای در دست انجام بیشتر دیدن کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش لعاب دادن قطعات سرامیکی خود

Glazing your ceramic pieces

"در این کلاس، ما در نهایت قرار است قطعات سرامیکی خود را با زیر لعاب و لعاب شفاف لعاب دهیم. نکات و ترفندهایی را برای تمیز کردن قطعات به شما ارائه خواهم داد.


آموزش قالب پرس برای سرامیک

Press mold for ceramics

«در این کلاس با روش قالب‌گیری پرس، نحوه ساخت قالب گچی برای بازتولید اشکال ساده را خواهید آموخت. با این تکنیک از a استفاده می کنیم. .."


آموزش چگونه یک مجسمه سرامیکی بسازیم.

How to make a ceramic sculpture.

در این درس قصد داریم مجسمه بسازیم. شما تکنیک های بسیار مفیدی را یاد خواهید گرفت، که برای مثال اگر تصویرگر هستید و دوست دارید مفید است. ..


آموزش تکنیک ریخته گری لغزنده سرامیک

Ceramic slip casting technique

"در این کلاس ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه از تکنیک ریخته گری لغزنده با قالب گچ استفاده کنیم.   من به شما خواهم آموخت که به چه موادی نیاز دارید، چگونه تهیه کنید ...."


آموزش نحوه ساخت قالب گچی برای سرامیک (ریخته گری)

How to make a plaster mold for ceramics (slip casting)

"سلام به همه در این کلاس، ما می خواهیم نحوه ساخت قالب گچ را برای تکنیک ریخته گری لغزنده در سرامیک بیاموزیم. با یک قالب گچی می روید. .."


آموزش مقدمه ای بر سرامیک و تکنیک های دست ساز

Introduction to ceramics & hand building techniques

"سلام و به "مقدمه ای بر سرامیک و تکنیک های ساخت دستی" من خوش آمدید. این اولین قسمت از مجموعه کلاس هایی است که قرار است ضبط و منتشر کنم.