Lynn Pierson

YouTuber و مربی امور مالی شخصی

سلام، من لین هستم، خالق YouTube و مدیر بازاریابی بلندمدت سابق یک تولید کننده الکترونیک دفاعی.

در حال حاضر، بخش بزرگی از هفته‌هایم را صرف ساختن ویدیوهای YouTube می‌کنم، بیش از 100 ویدیو در سال گذشته. شما می توانید این ویدیوها را در کانال من، Sixty Perfect Wealth پیدا کنید. علاوه بر این، من همچنین صاحب یک شرکت انتشاراتی هستم که بر رشد شخصی متمرکز است.

کانال YouTube من درباره سرمایه گذاری سهام و آموزش امور مالی شخصی است. من همچنین یک خبرنامه ایمیل هفتگی را پیشنهاد می کنم که می خواهید آن را امتحان کنید.

من روی یک سری کلاس‌های Skillshare کار می‌کنم تا به سازندگان ویدیو کمک کنم تکنیک‌های کارآمد برای ایجاد ویدیو و نحوه کسب رتبه برتر برای ویدیوهای خود را بیاموزند.

همچنین کلاس هایی را برای کمک به شما در امور مالی شخصی و یادگیری تکنیک های موفق از سرمایه گذاران مشهوری مانند وارن بافت ارائه خواهم کرد.

من مشتاقانه منتظرم که نمایه Skillshare من را دنبال کنید، و اگر ایده های بیشتری برای کلاس ها دارید، خوشحال می شوم که برای من پیام یا ایمیل ارسال کنید. ممکن است درخواست شما به یکی از کلاس های بعدی من تبدیل شود!

دوره های این مدرس:

آموزش ویرایش ویدیو با DaVinci Resolve برای رایانه شخصی: از مبتدی تا یوتیوبر

Video Editing with DaVinci Resolve for PC: From Beginner to YouTuber

این کلاس به شما آموزش می دهد که چگونه به راحتی ویدیوها را برای YouTube با استفاده از DaVinci Resolve 17 برای رایانه شخصی ویرایش کنید. این کلاس برای مبتدیانی است که می خواهند اصول اولیه را بیاموزند. ..