Brendan Butler

ساخت و ساز حرفه ای + امور مالی YouTuber

سلام!

من برندان هستم، یک متخصص ساخت و ساز در روز، و یک YouTuber امور مالی شخصی در شب. من از کالج با مدرک لیسانس در مدیریت ساخت و ساز فارغ التحصیل شدم که در بیش از 8 سال گذشته در ساخت و ساز تجاری از آن استفاده کرده ام. خدمت در نقش‌های مختلف، از ناظر میدانی گرفته تا تخمین‌گر و کارکردهای مختلف بازاریابی، به من درک خوبی از آنچه برای انتقال از چیزی ندانسته به داشتن یک حرفه موفق در ساخت و ساز نیاز است، به من داده است.

در شب‌ها و آخر هفته‌های سال 2018، من شروع به کار روی یک ایده قدیمی برای ایجاد ویدیوهای YouTube برای افرادی کردم که سوالات مشابهی در مورد پول و سرمایه‌گذاری داشتند. صحبت‌های حضوری مرا به این باور رساند که فقط افراد معدودی برای درک سرمایه‌گذاری، بازنشستگی، مالیات، بازار سهام و بسیاری از موضوعات دیگر در مورد پول به کمک نیاز ندارند. به نظر می‌رسید که همه ما تکه‌هایی از حقایق پولی واقعی را با بسیاری از شنیده‌ها و ایده‌های نادرست مخلوط کرده‌ایم. در نهایت، من شروع به انتشار ویدئوهایی کردم تا به افراد عادی کمک کنم تا دنیای پول را بهتر درک کنند و این یک سفر و امتیاز باورنکردنی است که با هزاران نفر در هر روز ارتباط برقرار کنم.

هدف من از آنلاین کردن این کلاس ها این است که آنچه را که در این دو حوزه ساخت و ساز و امور مالی شخصی آموخته ام به گونه ای آموزش دهم که برای افراد بدون آموزش یا تخصص خاصی قابل دسترسی و بسیار قابل استفاده باشد. من از شما می خواهم که از احساس کلاسی دور شوید که انگار مجهز هستید تا گام های واقعی در مسیر درست بردارید و کنترل زندگی خود را به دست بگیرید! خیلی ممنون که اینجا هستید!

دوره های این مدرس:

آموزش زمان ساخت: ایجاد برنامه های دقیق در Google Sheets

Building Time: Creating Detailed Schedules in Google Sheets

این کلاس به شما می آموزد که چگونه با استفاده از Google Sheets یک برنامه زمانی از ابتدا بسازید! شما می توانید بدون تجربه به عنوان یک مبتدی شروع کنید و با دانش کاری پایان دهید. ..