Hein Ungerer

فیلمساز، مربی، مربی

من 35 سال از عمر کاری خود را به عنوان گوینده رادیو، گزارشگر تلویزیون، روزنامه نگار تحقیقی و تهیه کننده اجرایی برای یک برنامه ملی اخبار و امور جاری گذرانده ام. در 10 سال گذشته من در یک مدرسه فیلم مستند در کیپ تاون، آفریقای جنوبی تدریس می کردم.

من در مورد سفر جدیدم به دوره های مهارت آنلاین و پاسخ مثبت کلی که این دوره ها داشته اند هیجان زده هستم. من واقعا از زمانی که دانش آموزان برای بررسی دوره های من صرف کرده اند قدردانی می کنم. بازخورد برای من ضروری است و از دانش‌آموزان دعوت می‌کنم تا تجربیات خود را به من بگویند.

برای روشن شدن - دوره‌هایی که من آپلود کرده‌ام همگی برای مستندسازان مبتدی و متوسط ​​است. تمرکز من نیز بیشتر بر توسعه محتواست تا اصلاح یا بهبود مهارت های فنی فیلمسازی شما.

هدف دوره‌های Skillshare پوشش تدریجی چندین جنبه از فیلم‌سازی مستند است - و امیدواریم این موارد به توسعه مهارت‌های شما در طیف گسترده‌ای از فیلم‌سازی کمک کند. تمرکز من بر این است که به شما دسترسی و تجربه به طیف کاملی از مهارت‌های تولید را بدهم. هر دوره جدیدی که آپلود می کنم جنبه دیگری از تولید فیلم مستند را پوشش می دهد.

من به ویژه در مورد تحولات پیرامون پلتفرم های رسانه آنلاین و مخاطبانی که این پلتفرم ها ارائه می دهند هیجان زده هستم. گستردگی فیلم امروز باورنکردنی است. و شما به عنوان یک فیلمساز مشتاق این قدرت را دارید که صدا و پیام خود را به سراسر جهان ارسال کنید. هر علاقه ای که دارید، می توانید در مورد آن به مردم بگویید.

علاقه شخصی من به فیلمسازی عمدتاً مسائل مربوط به عدالت اجتماعی را پوشش می دهد که بر افراد، حیوانات و محیط زیست تأثیر می گذارد. من طرفدار قصه گفتن از طریق مردم هستم و روایت های آنها را زنده می کنم. و هرچه محتوای شما بهتر و جذاب تر باشد، بیننده بیشتری خواهید داشت. سال‌ها پیش در برخی از دوره‌های آموزشی در شرکت پخش کانادا شرکت کردم و در آنجا فهمیدم که به عنوان فیلمسازی که داستان می‌گوید، همیشه باید به دنبال افراد جالبی باشید که کارهای جالبی را در مکان‌های جالب انجام می‌دهند. و این برای من باقی مانده است.

دیدار با شما در Skillshare بسیار عالی است. امیدوارم شما به عنوان فیلمساز همکار از همراهی من در سفر جدیدم در زمینه به اشتراک گذاری مهارت های آنلاین لذت ببرید.

دوره های این مدرس:

آموزش فیلمبرداری مستند - کلاس کارشناسی ارشد در برنامه ریزی، نویسندگی و فیلمبرداری از فیلم شما

DOCUMENTARY FILMMAKING - MASTERCLASS IN PLANNING, WRITING AND SHOOTING YOUR FILM

"مستر کلاس فیلمسازی مستند - یاد بگیرید چگونه فیلم مستند خود را برنامه ریزی کنید، بنویسید و فیلمبرداری کنید این دوره به دانش آموزانی که در حال ساخت و یا در حال برنامه ریزی برای m. .."


آموزش فیلمسازی مستند - اخلاق - روح فیلمسازی

DOCUMENTARY FILMMAKING - ETHICS - THE SOUL OF FILMMAKING

فیلمسازی مستند - اخلاق - روح فیلمسازی ساخت فیلم های مستند، فیلم هایی در مورد افراد واقعی و موقعیت های واقعی، این امر را می طلبد که فیلمسازان. ..


آموزش فیلمسازی مستند - قوانین اساسی مصاحبه با مردم

DOCUMENTARY FILMMAKING - THE BASIC RULES OF INTERVIEWING PEOPLE

«تکنیک های مصاحبه با فیلم مستند آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه مستندسازان موفق می شوند سوژه های خود را به زندگی شخصی خود باز کنند. .."