Anastasios Tsirpouchtsidis

سلام، من تاسو هستم.

شما بزرگترین دارایی خود هستید. من به شما کمک می کنم روی آن سرمایه گذاری کنید.

مأموریت تاسو این است که به مردم کمک کند تا در محل کار و زندگی در بهترین حالت خود ظاهر شوند. برای بالا بردن جاه طلبی های خود، غلبه بر باورهای خود محدود کننده و انجام اقدامات معنادار.

او قویاً معتقد است که راه موفقیت ریشه در ذهنیت و خودانگاره قدرتمند و همچنین عادت‌های قوی دارد.

به همین دلیل است که دوره‌های او الهام را برای ایجاد تمایل به تغییر، دستورالعمل برای تجهیز به ابزارها و عادت‌هایی که به شما کمک می‌کنند به جلو بروید و انگیزه را ترکیب می‌کند تا بتوانید در تلاش خود برای تغییر هر چیزی که برای شما مفید نیست، استقامت کنید.

بیش از 13 سال، تاسو با "Big Pharma" کار کرد. او عمیقاً مشکلاتی را که کارمندان به طور روزانه با آن روبرو می شوند که منجر به بی تفاوتی و عدم مشارکت می شود، درک می کند. به عنوان یک مربی، او به افراد زیادی کمک کرده است تا در یک محیط پیچیده ماتریس شرکتی ابتکار عمل کنند و پیشرفت کنند.

تاسو با استفاده از موهبت های ارتباطی، خلاقیت، شوخ طبعی و اشتیاق خود، با مردم ارتباط برقرار می کند و آنها را به روی احتمالات باز می کند.

تاسو یک بومی یونانی است. او در آلمان به دنیا آمد و بزرگ شد. او اکنون در بلژیک زندگی می کند. تاسو به زبان های انگلیسی، آلمانی، یونانی و فرانسوی مسلط است.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه روز خود را اجرا کنیم تا روز خود را به دست آوریم - تمرکز خود را افزایش دهید، کارها را انجام دهید.

How to run your day, to win your day - Increase Your Focus, Get Stuff Done.

یک روز پربار به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. با طراحی اتفاق می افتد. اگر متوجه شدید که به تعویق انداختن و انجام کارهایی که «دوست دارید» به جای کارهایی که می شناسید انجام می دهید. ..