Alessia Sketchbook

هنرمند تجسمی

"Remember The Color of The Grass"، 2022. در نمایشگاه گروهی "Chroma"، 2022، لندن.

"خط ساحلی". نمایش در کالج کنزینگتون و چلسی، لندن




سلام، من السیا هستم و به گوشه هنر کوچک من خوش آمدید!
در اینجا می توانید خودتان باشید و خلاقیت خود را بیان کنید، چه مبتدی یا یک هنرمند ماهر.

در اینجا در Skillshare، من عمدتاً روی Procreate (iPad Pro)، طراحی و نقاشی در اندازه کوچک تمرکز می‌کنم، همه کارهایی که می‌توانید از راحتی خانه خود انجام دهید. من دوست دارم به شما الهام بخشم و آنچه را که فکر می کنم برای بهبود مهارت های هنری شما مهم است به اشتراک بگذارم. تفریح ​​در اولویت است! قول من به شما این است که هرگز از یادگیری دست نکشید و جبران کنید تا بتوانم همان علاقه ای را که در مورد هنر احساس می کنم به شما منتقل کنم.

اگر می خواهید کمی بیشتر در مورد من و داستان من بدانید، به پایین پیمایش کنید!

استودیوی هنری در دانشگاه فعلی من

من 30 سال سن دارم و دانشجوی کارشناسی هنرهای زیبا در لندن هستم (بله، هیچ وقت دیر نیست!).
اگر می‌پرسید نام من از کجا آمده است، من متولد شدم و در سیسیل ایتالیا بزرگ شده است. من در سال 2012 به انگلستان نقل مکان کردم تا فعالیت هنری خود را گسترش دهم و از آن زمان در اینجا هستم و همیشه به دنبال راه های جدیدی برای دستیابی به آزادی کامل هنری هستم. من بسته به پروژه در رسانه‌های مختلفی کار می‌کنم، معمولاً نقاشی دیجیتال، اکریلیک، آبرنگ، فیلم 35 میلی‌متری، عکاسی، اجرا و موارد دیگر.

"Alessia Sketchbook" برای گسترش و به اشتراک گذاشتن مهارت‌هایی متولد شد که من نمی‌توانم از آن‌ها در آنچه من تمرین هنری مبتنی بر استودیو می‌نامم استفاده کنم (که معمولاً بیشتر مفهومی است و بر تحقیقات گسترده متمرکز است. می‌توانید این کار را در اینستاگرام).

من ایده کتاب طراحی را دوست دارم زیرا قرار است مکانی باشد که به آزمایش و آزادی کامل اختصاص دارد. مدتی که از استودیوی خود دور بودم، نیاز به ایجاد بدون ایجاد آشفتگی در آپارتمان صاحبخانه ام احساس کردم! من شروع به اشتراک گذاری نقاشی های دیجیتالی در یک حساب کاربری جدید اینستاگرام کردم () که همه از میز آشپزخانه من ایجاد شده بودند و همه آنها به وب سایت و من تبدیل شدند. من کاملا آن را دوست دارم! تدریس آنلاین با سرعت خودم و داشتن بازخورد و ایده های فوری بهترین چیز است!

من معتقدم که خلاقیت واقعاً برای همه است، مهم نیست اهل کجا هستید و به مدرسه هنر رفته اید یا خیر. خلاق بودن یعنی وارد شدن به جریان، آزاد بودن در حرکت دادن قلم مو به دلخواه، انتخاب بدون ترس از قضاوت حتی از جانب خود.

استعداد یک افسانه است! تمرین، زمان و تحقیق راز واقعی هنر است.

در اینجا می توانید با خیال راحت بپرسید، به اشتراک بگذارید و آنچه را که دوست دارید بیاموزید. لذت بردن از فرآیند و تحریک مغز هدف است.

امیدوارم به شما انگیزه بدهم که هر چیزی را که در خانه خود دارید بردارید و شروع به کشیدن کنید.

بی صبرانه منتظر دیدن پروژه های کلاس خود هستم!
به زودی xx

دوره های این مدرس:

آموزش قدرت نور و سایه: راهنمایی برای مبتدیان

The Power of Light and Shadow: A Guide for Beginners

آیا تا به حال آرزو کرده اید که کاش می توانستید با نور و سایه های واقع گرایانه چیزی بکشید؟ در این کلاس، تمام اصول اولیه نور، سایه، بازتاب و e. ..


آموزش Paint With Me: Food Illustration For Instagram در iPad Pro و Procreate

Paint With Me: Food Illustration For Instagram on iPad Pro and Procreate

"با رنگ های برجسته و جزئیات دقیق، این جلسه نقاشی دیجیتال زمانی به شما الهام می دهد که نمی دانید چه چیزی برای جامعه خود ایجاد کنید. ...."


آموزش نقاشی با من: نقاشی های مینیاتوری اکریلیک و گواش - ایده هدیه

Paint With Me: Acrylic and Gouache Miniature Paintings - Gift Idea

این کلاس تمام چیزی است که برای هدایای کریسمس و/یا پر کردن دفترچه طراحی خود نیاز دارید! برای نقاشی مناظر دنج و زمستانی در مقیاس مینیاتوری به من بپیوندید. ..


آموزش نحوه نقاشی روی Procreate: The Lips

How to Paint On Procreate: The Lips

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه لب ها را روی Procreate نقاشی کنید، چه به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک پرتره. ما از iPad Pro، Apple Pencil، a. .."


آموزش رنگ‌آمیزی ذهن‌آمیز: در Procreate هنری بازیگوش ایجاد کنید

Mindful Colouring: Create Playful Art on Procreate

در این جلسه کلاژ رنگ آمیزی با Procreate به من بپیوندید تا از پیچ و خم خود خلاص شوید و هنری بازیگوش خلق کنید! شما همچنین می توانید یک Giveaway را وارد کنید تا شانس برنده شدن 50 پوند در صبح را داشته باشید. ..


آموزش طراحی روی Procreate: با استفاده از روش Grid به تناسب عالی دست یابید

Drawing on Procreate: Achieve Perfect Proportions Using the Grid Method

یاد بگیرید که چگونه از یک مرجع در Procreate طراحی کنید و نقاشی های دیجیتال خود را در مدت زمان کوتاهی بهبود بخشید! تنها چیزی که نیاز دارید 10-20 دقیقه، یک iPad Pro و یک Apple Pe است. ..


آموزش طراحی به مدت 15 دقیقه در روز

Sketching For 15 Minutes a Day

* در حال حاضر شامل درس های جایزه جدید نسخه کریسمس!* آیا می خواهید بر یک تکنیک خاص مسلط شوید یا مهارت های هنری خود را بهبود ببخشید اما وقت آن را ندارید؟ من داشتم. .."


آموزش نحوه نقاشی روی Procreate: The Eyes

How to Paint on Procreate: The Eyes

یاد بگیرید چگونه چشم انسان را با شکستن آن در چند مرحله ساده بکشید! تنها چیزی که نیاز دارید Procreate و یک مداد اپل است. اما این کلاس برای همه سطوح است. ..