Vanessa S. ONeal, PhD

سلام، من ونسا هستم.

من مالک By Vanessa S. LLC هستم. و طراح خلاق ارشد برای مربی دست ساز. من بیش از 24 سال در زمینه کارآفرینی، توسعه غیرانتفاعی و به عنوان مدیر ارشد انتشارات کتاب تجربه دارم. اشتیاق من ایجاد جامعه ای از خلاقان در هر زمینه با آموزش و آموزش حضوری، آنلاین، از طریق یوتیوب و با ارائه منابع ارزشمند و ضروری برای موفقیت است. من یک نویسنده منتشر شده، مجری پادکست، مجری سابق برنامه گفتگوی تلویزیونی به طور جدی صحبت می کنم و یک شخصیت سابق رادیویی هستم. من همچنین یک مربی جهانی برای مشاغل کوچک و غیرانتفاعی در چندین کشور از جمله فرانسه، آفریقای جنوبی، مکزیک و کانادا هستم. با این حال، چیز مورد علاقه من این است که یک مادر حیوان خانگی برای یک بچه خز زیبا باشم.

دوره های این مدرس:

آموزش فقط رمان ننویس! یاد بگیرید که چگونه یک پرفروش را ترسیم کنید و بنویسید

Don't Just Write A Novel! Learn how to Outline and Write A Best Seller

"نوشتن می تواند پاداش دهنده و درمانی باشد، اما اگر قصد انتشار آن باشد، توسعه یک اثر ادبی کاملاً نوشته شده ضروری است. دوره های ما طراحی هستند..."


آموزش بیاموزید که چگونه پیشنهادهای کمک مالی مؤثر برای سازمان های غیرانتفاعی بنویسید: مبانی و فراتر از آن

Learn How to Write STRONG EFFECTIVE Grant Proposals for Nonprofits: Grant Writing Basics and Beyond

"نوشتن گرنت فرآیند درخواست برای کمک مالی است که توسط یک اعطای کمک مالی خصوصی، شرکتی یا دولتی ارائه می شود. برای دریافت کمک هزینه، باید یک نامه خوب ارسال کنید. ..."


آموزش کمک‌های اهداکننده خود را افزایش دهید: استراتژی‌های برندسازی ضروری برای افراد غیرانتفاعی را بیاموزید

Increase your Donor Contributions: Learn Essential Branding Strategies for Non-Profits

چالش‌هایی که سازمان‌های غیرانتفاعی در تلاش برای ارائه کالاها و خدمات بسیار مورد نیاز به جوامع خود با آن‌ها مواجه هستند، بسیار مهم است. نام تجاری غیرانتفاعی چگونه یک سازمان است. ..


آموزش خودنشر آسان شد: برای نویسنده ای که درباره انتشار کتاب چیزی نمی داند

SELF-PUBLISHING Made Easy: For The Writer that KNOWS NOTHING about Publishing a BOOK

" خودنشر به نویسنده‌ای اطلاق می‌شود که کل فرآیند انتشار را تکمیل می‌کند - از جمله چاپ، ویرایش، تصحیح، قالب‌بندی، طراحی جلد و علامت کتاب. .."