Rawyah Sami

لحاف

سلام! اسم من راویه و عاشق پارچه هستم. لحاف درست می کنم و کیف می دوزم. اخیراً به یافتن راه‌هایی برای بازیافت و استفاده مجدد از باقی مانده‌های پارچه علاقه مند شدم. و در کانال Skillshare من، این ایده ها را با شما به اشتراک خواهم گذاشت، به علاوه سایر پروژه ها و تکنیک های خیاطی. از اینکه من را دنبال کردید متشکرم.

دوره های این مدرس:

آموزش دوخت پارچه از Selvedges

Sew Fabric from Selvedges

قلوه ها را معمولا بریده و دور می اندازند. اما آیا می‌دانید که می‌توانید به روش‌های مختلف از selvedges استفاده کنید، خلاق باشید و ضایعات را کاهش دهید؟ در این درس، من ...


آموزش یک کارت پستال پارچه ای با الهام از چشم انداز بسازید

Make a Fabric Postcard Inspired by Landscape

"سلام و به کلاس کارت پستال فابریک خوش آمدید! اسم من راویه است. من یک لحاف درارم، یک کیف‌ساز و یک طراح الگو هستم، که همچنین دوست دارم با پارچه‌های فانتزی آزمایش کنم. .."


آموزش با پارچه یک دیوار آویزان موزاییکی بسازید - شامل الگو!

Create a Mosaic Wall Hanging with Fabric - Pattern included!

سلام و به کلاس لحاف Mosiac خوش آمدید. اسم من راویه است. من یک لحاف بازو بلند، کیف ساز و طراح الگو هستم. در این کلاس یک ب را با شما به اشتراک خواهم گذاشت. ..


آموزش ضایعات خود را به پارچه جدید تبدیل کنید

Turn Your Scraps into New Fabric

بازیافت منسوجات در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده و توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. و در این کلاس چند راه برای بازیافت s خود را با شما به اشتراک خواهم گذاشت. ..


آموزش با استفاده از نوارهای پارچه ای سوزن بزنید - و یک کلاچ پانچ شده بدوزید!

Punch Needle Using Fabric Strips - and Sew a Punched Clutch!

"سلام! و به کلاس Skillshare جدید من خوش آمدید! آیا لباس های قدیمی دارید که خاطرات ارزشمندی را در خود نگه می دارند اما از مد افتاده اند؟ آیا زیاد می دوزی و با کیف ختم می کنی. .."


آموزش یک کت لحاف درست کنید

Make a Quilted Jacket

"در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه یک ژاکت لحافی برگشت پذیر، بدون الگو بسازید. شما فقط به یک گرمکن، پارچه ضایعاتی و ابزار خیاطی خود نیاز دارید. . .."