Luchia Dragosh

12 برابر نامزد امی مستندساز

من یک فیلمساز دوازده بار نامزد امی و برنده جایزه هستم و متخصص در مستندهای بلند کوتاه و سریال های مستند شخصیت محور اجتماعی و فرهنگی هستم.

من در 23 سال گذشته فیلمساز بوده ام. من با داستان شروع کردم و سپس عاشق فیلم های مستند شدم.

در 8 سال گذشته، من بیش از 300 پروژه را برای سازمان ها و مؤسسات غیرانتفاعی فیلمبرداری و تدوین کردم و با صدها رهبر اجتماعی و سیاسی مصاحبه کردم. من با انواع مشتریان، از موسسات هنری و آموزشی، و سازمان‌های غیرانتفاعی گرفته تا دفتر رئیس منطقه و اتاق بازرگانی کار کردم.

به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان فیلم داستانی، من روی طیف متنوعی از تولیدات در اروپا و ایالات متحده کار کردم، از جمله «کودک درون»، یک درام بین‌المللی که داستان سه قربانی قاچاق انسان را روایت می‌کند و من نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشتم. در کنفرانس بین المللی قاچاق انسان در تگزاس به رسمیت شناخته شد و اکران محدودی در سینما داشت.

من این افتخار را داشتم که برای ایراد سخنرانی آغازین در دانشگاه جنوبی نیوهمپشایر دعوت شوم.

من عضو انجمن افتخاری فی تتا کاپا، آکادمی ملی تلویزیون، علوم هنر و همچنین زنان نیویورک در سینما و تلویزیون هستم.

بزرگترین شادی و افتخار من این است که دانش خود را با فیلمسازان الهام بخش به اشتراک بگذارم و امیدوارم بتوانم در اینجا به آن برسم.

لطفاً هر سوالی دارید بپرسید :)

بیایید در YouTube سلام کنید یا در

من ثبت نام کنید

یک یا دو بار در ماه یک خبرنامه با ایده‌های خلاقانه، و تکه‌هایی از الهام، مربوط به زندگی عمدی به عنوان یک فرد خلاق ارسال می‌کنم.
این خبرنامه از تمایل من برای دستیابی به وضوح ذهنی و جریان الهام گرفته شده است. ایده ها و در هر مرحله از راه عمدا زندگی کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش اصول اولیه صفحه سبز: فیلم برداری، نور و ویرایش فیلم های صفحه سبز

Green screen basics: shoot, light & edit green screen videos

بزرگترین راز استفاده از صفحه سبز این است که ویدیوی نهایی خود را طوری جلوه دهید که گویی از صفحه سبز استفاده نکرده اید. اگر مخاطب بتواند بگوید که شما شو دارید. ..


آموزش یک مستند کوتاه توسط خودتان بسازید: فیلمسازی یک نفره

Film a Short Documentary by Yourself: One-person Crew Filmmaking

"درود و خوش آمد! در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید داستانی را که به آن علاقه دارید پیدا کنید، ساختار دهید، عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید. من تمام مراحل را پوشش خواهم داد. .."


آموزش اولین مستند کوتاه خود را با Premiere Pro: سطح مبتدی ویرایش کنید

EDIT YOUR FIRST SHORT DOCUMENTARY with Premiere Pro: Beginner Level

«هدف کلاس: فیلم‌های خود را به یک مستند کوتاه قدرتمند تبدیل کنید و آن را در جهان منتشر کنید. این دوره به شما یک پایه محکم در Adobe Premie می دهد. .."