Chessie Rosier-Parker

Squeegee & Ink Screen Printing Studio

سلام، من Chessie از .

هستم

من یک چاپگر صفحه نمایش حرفه ای، کارگردان استودیو و مستقر در نیوبوری، انگلستان هستم. من فیلم های آموزشی می سازم و صفحه نمایش و فیلم مثبت را برای چاپگرهای صفحه نمایش می دهم.

چگونه چاپ روی صفحه نمایش می دهید؟ این یکی از رایج ترین سوالاتی است که هر روز از ما پرسیده می شود. ما مجموعه‌ای از کلاس‌ها را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم طرح‌های خود را در کمترین زمان ممکن چاپ کنید.

ما چاپ صفحه نمایش را در دانشگاه شروع کردیم، در اتاق نشیمن خود تمرین کردیم، از وان حمام و شلنگ دوش برای ساخت صفحه نمایش خود استفاده کردیم. اکنون ما صاحب یک کالای حرفه ای و برتر هستیم و منحصراً برای مارک پوشاک خود چاپ می کنیم.

دوره‌های آموزشی ما نحوه چاپ روی صفحه را از ابتدا با تقریباً هر بودجه و توانایی پوشش می‌دهند. علاوه بر این، هنگامی که می خواهید تجهیزات یا مواد مصرفی جدید چاپ روی صفحه را خریداری کنید، دانشجویان ما می توانند از کدهای تخفیف ما در برخی از بزرگترین برندهای صنعت استفاده کنند. فقط بپرسید!

کانال های اجتماعی ما را در اینجا بررسی کنید:

.⁣

.⁣

.⁣

.⁣

#گلدوزی #نمایشگر #لباس_خیابانی #زندگی چاپی #برند لباس #screenprintinguk #طراحی تیشرت #سیلک‌اسکرین #طراحی گرافیکی #طراحی تی‌شرت #تیشرت #هودیس #تیز #اسکرین‌پرینتینگزندگی #تیشرت #لباس #عشق #پوشاک #اسکرینprintinglife #چاپ #پرورش #چاپ_اسکرین #printshop #fashion #art #tshirtprinting #printing #screenprint #design #screenprintingshop

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر چاپ صفحه

An Introduction into Screen Printing

"در این کلاس به من بپیوندید و یاد خواهید گرفت که چگونه تی شرت ها و آثار هنری خود را با صفحه نمایش چاپ کنید. در این کلاس به اصول اولیه چاپ روی صفحه می پردازم. از artwo. .."


آموزش نحوه نمایش صفحه برای چاپ صفحه

How to expose a screen for screen printing.

«به من در این کلاس بپیوندید و یاد خواهید گرفت که چگونه صفحه‌های نمایش را با استفاده از امولسیون حساس به نور و استات‌ها در معرض دید قرار دهید تا بتوانید سفر چاپ صفحه خود را شروع کنید. در این. .."


آموزش چگونه چاپ روی تیشرت خود را شروع کنیم.

How to start screen printing your own t-shirts.

در این کلاس به من بپیوندید و یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از چرخ و فلک چاپ تی شرت دستی، چاپ روی تی شرت های خود را شروع کنید. در این کلاس نشان خواهم داد. ..


آموزش چاپ صفحه پوسترهای چند رنگ با استفاده از گیره های لولا: استودیوی خانگی عالی.

Screen printing multi-colour posters using hinge clamps : The perfect home studio.

در این کلاس به من بپیوندید و یاد خواهید گرفت که چگونه پوسترهای چند رنگ را با استفاده از یک گیره لولای ساده چاپ کنید. در این کلاس من نشان خواهم داد که چگونه می‌توانید. ..