Giuseppe Schiorlin

مربی توسعه شخصی قابل اعتماد

سلام به همه! من جوزپه شیورلین هستم، می توانید مرا پپ صدا کنید.

من 15 سال تجربه در زمینه موضوعات مختلف دارم و یک معلم آنلاین متعهد هستم. تجربیات شخصی و حرفه ای من از توسعه شخصی، تجارت فارکس و بازاریابی دیجیتال می باشد.

در طول دوران حرفه‌ای‌ام فرصت‌هایی برای همکاری با شرکت‌های برتر مانند BMW، Capital Trading، Royal Bank of Scotland، O2، Nike و Jamie Oliver داشته‌ام. من همچنین گواهینامه‌هایی در Salesforce x5، Google Analytics، APS، MCSE و همچنین مدرک لیسانس در سیستم‌های اطلاعات کامپیوتری از دانشگاه لینکلن کسب کرده‌ام.

من قویاً معتقدم که دسترسی به رایانه و اینترنت همچنین دسترسی به فرصت‌های بی‌پایانی را فراهم می‌کند. من معتقدم که امروزه، صرف نظر از پیشینه یا دانش، افراد این فرصت را دارند که هر روز نسخه بهتری از خود شوند.

من افتخار بزرگی می دانم که به هر یک از دانش آموزانم کمک کنم تا راهبردهایی را که آموخته ام بکار گیرند و راه های جدیدی را برای دستیابی به پتانسیل کامل خود کشف کنند. مهارت‌هایی که در کلاس‌هایم آموزش می‌دهم برای کمک به دانش‌آموزان طراحی شده‌اند تا فراتر از آنچه قبلاً تصور می‌شد پیش بروند.

با خیال راحت به کلاس های من نگاهی بیندازید و من مشتاقانه منتظر آموزش شما در آینده نزدیک هستم.

--

جوزپه

دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از Gmail کارهای بیشتری انجام دهید - ابزارهای تبدیل شدن به یک کاربر فوق العاده جیمیل را بیاموزید

Accomplish More Using Gmail - Learn The Tools To Become A Gmail Super User

چگونه با استفاده از Gmail کارهای بیشتری انجام دهیم. ویژگی های بهره وری پنهان در حساب جیمیل خود را بیاموزید. آیا جیمیل را تا حد امکان به حداکثر می رسانید؟ آیا از Gmai استفاده می کنید؟ ..