S Sukilopi

هنرمند، معلم اشتراک مهارت

سلام، من ساندرین هستم.

من یک هنرمند و معلم Skillshare هستم که عاشق استفاده از انواع رسانه ها و به خصوص آبرنگ هستم. من همچنین عاشق Procreate هستم و از نقاشی پرتره و هنر عجیب و غریب به صورت دیجیتالی لذت می برم.

من هنرم را از طریق نمایشگاه‌ها و وب‌سایت‌های چاپی، مانند Society6 و Redbubble می‌فروشم.

منابع اصلی الهام من، تفریحات روزانه، طبیعت، موسیقی و کتاب های من است. من همچنین یک انبار بزرگ کاغذ هستم و همه چیز و هر چیزی را که اساساً کاملاً سفید نیست جمع‌آوری می‌کنم!

آخرین اما نه کم‌اهمیت، من فرانسوی هستم (که اگر نیم ثانیه صحبت من را شنیده باشید، قبلاً می‌دانید)، در تولوز، جنوب فرانسه متولد شدم. با این حال، من بیشتر زندگی بزرگسالی خود را در خارج از کشور زندگی کرده ام، در حال حاضر در صوفیه، بلغارستان.

امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید، من همیشه خوشحال می شوم وقتی دانش آموزانم پروژه های خود را ارسال می کنند، بنابراین از اشتراک گذاری هنر خود دریغ نکنید و با خیال راحت با من در اینجا یا در اینستاگرام تماس بگیرید، آیا به هر چیزی نیاز دارید.

S.



دوره های این مدرس:

آموزش گل های گرمسیری در Procreate

Tropical Florals in Procreate

"نقاشی بر روی iPad خود به همان سادگی که روی کاغذ انجام می دهید کاملاً ممکن است، از طریق یک تکنیک آسان و سرگرم کننده که من در این کلاس به شما نشان خواهم داد. قدم به قدم ...."


آموزش نقاشی پرتره های آبرنگ عجیب و غریب

Learn to paint whimsical watercolor portraits

" اغلب می شنوید که چگونه پرتره ها سخت ترین چیز برای نقاشی هستند و آبرنگ ها به عنوان یک رسانه چقدر پیچیده هستند. خوب، چگونه در مورد ترکیب هر دو و لذت بردن با آن؟ . .."


آموزش رسانه های ترکیبی: ترکیب آبرنگ و Procreate

Mixed media: combining watercolors and Procreate

"اگر عاشق نقاشی با آبرنگ و Procreate هستید اما نمی دانید چگونه آنها را با موفقیت ترکیب کنید، این کلاس فقط برای شماست :) ما یک متر مختلط ایجاد خواهیم کرد. .."


آموزش پرتره رویایی در Procreate: تکنیک سرگرم کننده با برس های رایگان آبرنگ

Dreamy portrait in Procreate: fun technique with free watercolor brushes

در این کلاس یاد خواهید گرفت که با استفاده از Procreate در iPad خود یک پرتره زیبا و رویایی در آبرنگ های دیجیتالی بکشید. من مجموعه ای از 16 براش سفارشی ایجاد کرده ام. ..


آموزش هنر آبرنگ عجیب را تصور کنید و نقاشی کنید

Imagine and Paint Whimsical Watercolor Art

چگونه می توان هنر عجیب و غریب ایجاد کرد؟ در این کلاس ابتدا خواهیم دید که چگونه هنر غریب را تعریف کنیم. سپس من چای خواهم داد. .."


آموزش آبرنگ های خلاقانه: نحوه نقاشی گل های پر جنب و جوش

Creative watercolors: how to paint vibrant flowers

آیا تا به حال از ایده نقاشی گل با آبرنگ احساس اضطراب کرده اید؟ آیا خیلی ظریف، خیلی سخت است؟ آیا شبیه مدل نخواهد بود؟ چطور در مورد یک فناوری سرگرم کننده و آسان. ..


آموزش گلدان ها و دسته گل های چینی آبی: تکنیک های خلاقانه و بدون استرس در آبرنگ

Blue china vases and bouquets: creative & stress-free techniques in watercolors

" سلام، من ساندرین هستم! آیا شما عاشق سفال چینی آبی هستید؟ شکل گلدان ها و گلدان ها، نقش ها و نقوش نقاشی شده با دست؟ چقدر با گل ها فوق العاده به نظر می رسند؟ ..."


آموزش 6 روش برای طراحی و استفاده از براش های Procreate خودتان

6 ways to design and use your own Procreate brushes

"طراحی براش ها در Procreate سرگرم کننده و آسان است، چگونه می توان روش های جدیدی را برای استفاده از آنها برای نتایج شگفت انگیز یاد گرفت؟ چه مبتدی باشید و چه از قبل فامیلی. .."


آموزش تصویر دیجیتال: کلاژ در Procreate یا Photoshop

Digital illustration: collage in Procreate or Photoshop

پچ ورک روی آیپد؟ بله لطفا! در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه بافت توری دیجیتالی را از عکس ها ایجاد کنید، چگونه انواع کاغذ را جمع آوری کنید تا خودتان را ایجاد کنید. ..