Rita Zinger

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

سلام، نام من ریتا است! من یک بازاریاب دیجیتال و مدرس هستم. از آشنایی با شما خوشحالم :)
کلاس های زیادی در مورد تبلیغات فیس بوک پیدا خواهید کرد که به شما می آموزد چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنید یا چگونه مدیر کمپین یک شرکت تبلیغاتی شوید.

همه چیزهایی که در مورد آن آموزش می دهم بر اساس تجربه شخصی من است، من سعی می کنم دوره هایم را تا حد امکان عملی کنم تا شما فقط چیزهایی را که واقعاً به آنها نیاز دارید یاد بگیرید.

درباره من:

من بیش از 9 سال است که در فضای بازاریابی کار می کنم و کمپین هایی را برای شرکت های مختلف در سراسر جهان (ایالات متحده، آلمان، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، کانادا و غیره) اجرا می کنم. در این مدت من بودجه تبلیغاتی را از 1000 تا 500 هزار دلار در ماه مدیریت کردم و کمپین هایی را برای تناسب اندام، پوشاک، نرم افزار، غذا، املاک و مستغلات، امور مالی و سایر صنایع اجرا کردم. شرکت هایی که ممکن است با آنها آشنا باشید عبارتند از Cato، Anodot، Riskified، Hyundai Motor، Pupa Cosmetics، Bourjois، Metadata.

من از نزدیک با نمایندگان فیس بوک کار می کنم و از تمام به روز رسانی ها و تغییراتی که در سیستم اتفاق می افتد آگاه هستم. این به من امکان می دهد از این دانش استفاده کنم و در کار و کلاس هایم آمادگی بهتری داشته باشم.

با تمام این تجربه‌ها، من همچنان هر روز چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و قویاً معتقدم فیس‌بوک ابزاری عالی برای هر کسب‌وکاری است!

راه های ارتباط با من:

  • من را در
  • دنبال کنید
  • در
  • من مشترک شوید
  • عضو
  • شوید

بعداً با شما صحبت خواهم کرد :-)

ریتا

دوره های این مدرس:

آموزش کسب و کار تناسب اندام خود را در فیس بوک تبلیغ کنید | 2021

Advertise your Fitness Business on Facebook | 2021

"آیا کسب و کار تناسب اندام دارید که می خواهید آن را تبلیغ کنید؟ این کلاس به شما کمک می کند تا برای کسب و کار تناسب اندام خود، سرنخ یا فروش ایجاد کنید.  این کلاس عملی است. ..."


آموزش استراتژی های بهینه سازی کمپین فیس بوک برای هر هدف کمپین

Facebook Campaign Optimization Strategies for Any Campaign Objective

"آیا از صرف ساعت های بی پایان و منابع ارزشمند در کمپین های فیس بوک که نمی توانند نتایج دلخواه را ارائه کنند خسته شده اید؟ دیگر نگاه نکنید! این کلاس آنلاین .."


آموزش نصب و استفاده از فیس بوک پیکسل برای ردیابی نتایج تبلیغات خود در سال 2023 | بدون کد نویسی

Learn Hot to Install and Use Facebook Pixel for Tracking your Ads Results in 2023 | no coding

"در این کلاس آنلاین، من شما را از طریق فرآیند نصب پیکسل فیس‌بوک در وب‌سایت خود راهنمایی می‌کنم و ابزارها و دانش ردیابی را به شما توانمند می‌سازم. . .


آموزش چگونه یک صفحه فیس بوک برای کسب و کار خود در سال 2022 ایجاد کنیم

How to Create a Facebook Page for your Business in 2022

فیس بوک محبوب ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی است، به این معنی که اگر می خواهید تجارت خود را توسعه دهید باید یک صفحه فیس بوک داشته باشید. من این کلاس را به شما نشان خواهم داد. ..


آموزش چگونه بهترین بستر رسانه های اجتماعی را برای تبلیغات کسب و کار خود انتخاب کنید

How to Choose the Best Social Media Platform for Advertising Your Business

"آیا شما یک صاحب کسب و کار هستید که به دنبال استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی برای تبلیغات و تبلیغات هستید؟ در چشم انداز دیجیتال به سرعت در حال تحول، درک. .."


آموزش دریافت سرنخ های بیشتر در فیس بوک[Meta] | کارگاه

Get More Leads on Facebook[Meta] | Workshop

کمپین های Lead Generation محبوب ترین نوع کمپین در فیس بوک هستند. در این کلاس، می خواهیم یک استراتژی بهینه سازی کلی برای تبلیغات سرنخ را مورد بحث قرار دهیم. . ..