Ramona Kaulitzki

تصویرگر کودکان

سلام! من رامونا هستم، یک تصویرگر کودکان از آلمان. با داشتن تحصیلات در زمینه طراحی گرافیک، در سال 2012 کار آزاد را به صورت تمام وقت شروع کردم. از آنجایی که علاقه واقعی من همیشه طراحی و نقاشی بود، بعداً به تصویرگری کودکان تبدیل شدم که واقعاً برای من یک شغل رویایی است! من فقط عاشق خلق شخصیت های کوچک و فکر کردن به دنیایی هستم که در آن زندگی می کنند. تصویرسازی خیلی بیشتر از یک کاردستی است. شما می توانید داستان های کامل را فقط با تصاویر خود بگویید. و این چیزی است که بیشتر در من طنین انداز است. من دوست دارم مردم را با تصاویرم لبخند بزنم و همیشه از شنیدن این موضوع خوشحالم می کند که با یکی از تصاویرم روز دیگران را شاداب کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش جوهر دیجیتال - نحوه ایجاد تصاویر جوهر با فتوشاپ

Digital Ink - How to Create Ink Illustrations with Photoshop

جوهر دیجیتال - نحوه ایجاد تصاویر جوهر با فتوشاپ تصاویر جوهری سرگرم کننده هستند و می توانند افزودنی خوبی به مجموعه شما باشند. در این کلاس شما می خواهید. ..


آموزش یک تصویر کاراکتر با فتوشاپ ایجاد کنید

Create a Character Illustration with Photoshop

آموزش ایجاد یک تصویر منحصر به فرد کاراکتر با فتوشاپ. نام من رامونا کائولیتزکی است و من یک تصویرگر کودکان از آلمان هستم. طراحی و نقاشی. ..


آموزش چگونه احساسات را در تصاویر خود ثبت کنید

How to Capture Emotions in Your Illustrations

"چگونه احساسات را در تصاویر خود ثبت کنید در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از چیزهایی مانند خطوط، اشکال، ارزش ها و رنگ ها برای ثبت احساسات در i خود استفاده کنید. .."