Basil Habash

برنامه نویس، مدرس

سلام به همه! من ریحان هستم، یک برنامه نویس و مربی پرشور.

من در واقع یک برنامه نویس خودآموز هستم. بله، یادگیری برنامه نویسی به همین سادگی است. من وسواس زیادی دارم که چیزهای جدید را امتحان کنم و بفهمم کارها چگونه کار می کنند، و این چیزی است که در نهایت باعث شد تا پایتون را شروع کنم. از آن زمان تاکنون، تعداد زیادی بازی و برنامه توسعه داده‌ام، و به برنامه‌نویسان مشتاق و با سابقه کمک کرده‌ام تا راه خود را در دنیای برنامه‌نویسی طی کنند.

اکنون، من هیجان زده هستم که همه این تجربیات را برای شما به صورت آنلاین ارائه کنم. من تحقیقات زیادی انجام داده ام، بنابراین شما مجبور به انجام آن نباشید، بنابراین فقط در یک کلاس شرکت کنید و شاهد رشد مهارت های خود باشید!

به سلامتی،

نظرات ویژه

"من به ندرت نظر یا توصیه ای می گذارم، اما برای باسیل مجبور شدم! شما نمی دانید چه مدت است که به دنبال کلاسی مانند این هستم، جایی که همه چیز را به راحتی می توان با مثال های مفید دنبال کرد. متشکرم. شما ریحان کار فوق العاده ای!

Shireen، Python 101: سفری برنامه نویسی برای مبتدیان مطلق

"من به تازگی این دوره را به پایان رساندم. عالی بود، توضیح خوب و واضح بود، درس ها کوتاه و سریع بودند، در عین حال مفصل و کامل بودند. کاملاً از آن لذت بردم!"

راغید ا.، پایتون 101: سفری برنامه نویسی برای مبتدیان مطلق

"با تشکر از ریحان برای این دوره عالی، من سعی کردم حداقل بفهمم برنامه نویسی چیست و چگونه کار می کند، و به لطف شما آن را درک می کنم و هرگز فکر نمی کردم حتی برنامه ای بنویسم، دوباره از شما تشکر می کنم و من بی صبرانه منتظر دیدن دوره های بیشتر توسط شما هستم"

IPiD، پایتون 101: یک سفر برنامه نویسی برای مبتدیان مطلق

دوره های این مدرس:

آموزش پروژه های پایتون: 3 تمرین ساده برای تقویت مهارت های برنامه نویسی شما

Python Projects: 3 Simple Exercises To Boost Your Programming Skills

"شما نمی توانید در یک کتابخانه شنا یاد بگیرید." در پایتون، کسب تجربه عملی کلید تقویت مهارت های برنامه نویسی شماست! برای خلاقیت با 3 آماده شوید.


آموزش پایتون 101: یک سفر برنامه نویسی برای مبتدیان مطلق

Python 101: A Programming Journey for Absolute Beginners

"کامپیوتر و خلاقیت خود را بگیرید و به من در یک سفر برنامه نویسی 90 دقیقه ای معتبر پایتون بپیوندید. این کلاس با دقت ساخته شده بود تا هر کسی با k صفر باشد. .."