Marcy Newman

SewwwMuchMore!

مادر من یک فاضلاب عالی بود، با وجود اینکه 9 بچه داشت! او روکش‌های مبل درست کرد که مانند یک دستکش با لوله‌هایی روی تمام لبه‌ها قرار می‌گرفت. او استانداردها را بالا گذاشت. وقتی حدود 10 ساله بودم، او به من خیاطی یاد داد. در دبیرستان خیاطی تقریباً امری بود و تا زمانی که به پرستاری رفتم خیاطی می کردم. وقتی دوباره شروع به خیاطی کردم هنوز با کارهای خاصی دست و پنجه نرم می کردم. یکی از دوستان به من در مورد یک برنامه طراحی مد که پاره وقت بود به من گفت. آرزوی من تبدیل شدن به یک فاضلاب با اعتماد به نفس بود. خوشبختانه برای من مربی خیاطی بهتر از چیزی بود که می توانستم به آن امیدوار باشم. او یک روش بسیار سازماندهی شده خیاطی را به ما آموزش داد و همراه با درک جدید الگوسازی، همه چیز منطقی بود. چند سال پس از فارغ التحصیلی، فرصت تدریس در مدرسه شبانه به وجود آمد. من کمی مطمئن نبودم که آیا می توانم این کار را انجام دهم یا خیر، اما صاحب مدرسه مد مرا تشویق کرد - البته که می توانید! این باعث شد که من به مدت 7 سال در کلاس های مدرسه و همچنین درس های خصوصی تدریس کنم که در آن روش منحصر به فردی را که یاد گرفتم به کار بردم. بازخورد دانشجویان همیشه مثبت بود. فلسفه من این است که سازمان در زندگی کلیدی است. به دلیل درک گسترده من از فرآیند شروع با طراحی و به دنبال آن توسعه الگو، کلاس های من همه شامل بخش هایی از این موارد هستند و برای کمک به فاضلاب در هر سن و تجربه سازماندهی شده اند. شما می توانید این کار را انجام دهید!

دوره های این مدرس:

آموزش 2-شایع ترین مشکل چرخ خیاطی

2-The Most Common Sewing Machine ISSUE

"آیا با چرخ خیاطی خود مشکل دارید؟ تعدادی از مشکلات ممکن است که فاضلاب هنگام استفاده از چرخ خیاطی با آن مواجه شود. حتی اگر چرخ خیاطی وجود داشته باشد. ..."


آموزش 4-دوخت بدون الگوخوانی

4-SEWING Without Reading a Pattern

کلاس های من با در نظر گرفتن مبتدی مطلق طراحی شده اند، به همین دلیل است که آنها یک سری به ترتیب هستند. 4- (این یکی) خیاطی بدون الگو خواندن - چون ال. ..


آموزش 5-ساده ترین جاگذاری آستین (کوتور)

5-The Easiest Sleeve Insertion (Couture)

"ساده ترین درج آستین (کوتور) به روز شده است و همچنین برای مبتدی مفید خواهد بود زیرا من اطلاعات پس زمینه زیادی را به اشتراک می گذارم که موارد معمول را پوشش می دهد. ..."


آموزش 1-اصول چرخ خیاطی- Seen One, Seen All them

1-Sewing Machine Basics- Seen One, Seen Them All

"کلاس های من با در نظر گرفتن مبتدی مطلق طراحی شده اند، به همین دلیل است که آنها یک سری هستند. 1. مبانی چرخ خیاطی - یکی را دیده اید، همه آنها را دیده اید. ..."


آموزش همه مدل های خیاطی اینگونه شروع می شوند..

All Sewing Patterns Start like this..

کلاس های من با در نظر گرفتن مبتدی مطلق طراحی شده اند، به همین دلیل است که آنها یک سری به ترتیب هستند. 1. مبانی چرخ خیاطی - یکی را دیده اید، همه آنها را دیده اید. ..