Ann Shen

تصویرگر و نویسنده

سلام! من آن شن هستم و یک تصویرگر، نویسنده و دست‌نویس ساکن لس‌آنجلس هستم. من مدرک نویسندگی از UCSD و مدرک BFA در تصویرسازی از دانشکده طراحی مرکز هنر دارم. من بیش از ده سال در صنعت هنر و طراحی کار کرده ام و در سال 2014 به طور تمام وقت برای خودم کار کردم. و بیشتر برای شرکت هایی مانند دیزنی، فیس بوک، و هارپر کالینز.

من سه کتاب نوشته‌ام و تصویرسازی کرده‌ام: , خانم‌های افسانه‌ای و همه توسط Chronicle Books منتشر شده است. کارهای من در Forbes، , The Cut و موارد دیگر برجسته شده است.

وقتی نقاشی نمی‌کنم، می‌توانم با سگ‌هایم چرت بزنم، در بازارهای کثیف در حال شکار گنج، پرورش سه جوجه‌های پر جنب و جوش، خواندن رمان‌های اسرارآمیز و پختن ماکارون باشم.

برای دیدن کارهای بیشتر من، بررسی کنید.

برای خرید کار من، Society6 من را مرور کنید.

برای برچسب زدن با پشت صحنه روزانه من، من را در .

دنبال کنید
دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک پیشنهاد کتاب بنویسیم

How to Write A Book Proposal

"آیا همیشه آرزوی نوشتن و انتشار یک کتاب را داشته‌اید؟ آیا داستان یا ایده‌ای دارید که همیشه می‌خواستید بگویید؟ اما نمی‌دانید چگونه می‌توانید از بین برید..."


آموزش زنان نمادین در تاریخ: از فتوشاپ الهام بگیرید

Iconic Women in History: Draw Your Inspiration in Photoshop

"آیا می خواهید به زنان نمادینی که با خلق آثار هنری از آنها الهام بخش شما در زندگی شما هستند، احترام بگذارید؟ این کلاس برای شماست! در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که bea ایجاد کنید. .."


آموزش نقاشی گل در گواش: یک کارت تبریک گل بسازید

Painting Flowers in Gouache: Make a Floral Greeting Card

چرا نقاشی هنر گل را یاد بگیریم؟ مطالعات تحقیقاتی نشان داده اند که فقط نگاه کردن به طبیعت می تواند احساس آرامش کلی ایجاد کند. نگاه کردن به گل ها را با c ترکیب کنید. ..


آموزش Live Encore: چرخ ها را رنگی با گواش رنگ کنید

Live Encore: Paint Color Wheels With Gouache

"مهارت های گواش و ترکیب رنگ خود را با یک فعالیت کتاب طراحی آرامش بخش رشد دهید! تصویرگر آن شن عاشق ساخت چرخ های رنگی به عنوان راهی برای کشف پالت های جدید است. .."


آموزش گواش برای مبتدیان: کشف تکنیک های نقاشی و تصویرسازی

Gouache for Beginners: Exploring Painting and Illustration Techniques

"آیا به دنبال راهنمای مبتدی برای نقاشی با گواش بوده‌اید؟ تا به حال خواسته‌اید یاد بگیرید که چگونه با گواش نقاشی کنید، اما به نظر می‌رسد که این وسیله برای انجام آن بسیار چالش برانگیز است..."


آموزش Oh My Gouache: مقدمه ای بر نقاشی پرتره با گواش

Oh My Gouache: Introduction to Painting Portraits with Gouache

آیا تا به حال خواسته اید که پرتره خود را نقاشی کنید؟ من به شما یاد می دهم که چگونه این کار را خودتان انجام دهید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک پرتره با گواش نقاشی کنید. گواش. ..


آموزش نقاشی با گواش: مقدمه ای بر تئوری رنگ

Painting with Gouache: Introduction to Color Theory

«آیا با انتخاب پالت رنگی که فقط برای نقاشی‌های شما کار می‌کند مشکل دارید؟ آیا احساس می‌کنید که با رنگ‌ها خوب هستید، اما در ظاهر کردن آن مشکل دارید. .."


آموزش گواش گرافیکی: تصاویر میوه های گرمسیری تلطیف شده را رنگ کنید

Graphic Gouache: Paint Stylized Tropical Fruit Illustrations

"اگر به تصاویر گرافیکی جسورانه با جذابیت زیاد علاقه دارید و می خواهید آن را در سبک خود بگنجانید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید - این همان چیزی است که ..."