James Leiske

اشتراک مهارت

من سال‌ها برای یادگیری نظریه‌های اساسی پشت آنچه تدریس می‌کنم سرمایه‌گذاری کرده‌ام. من معلمی غیور هستم که می کوشم دانش آموزان را با مفاهیم ساده و قابل درک، که بر اساس تئوری سنگ-جامد بنا شده است، به سطحی کارآمد برساند. وقتی با من یاد می گیرید، خوب یاد می گیرید و کارآمد می آموزید. این قول من به شماست.

دوره های این مدرس:

آموزش تولید از ابتدا

Learning Procreate from Scratch

"Procreate یک برنامه نقاشی است که برای iPad طراحی شده است. به شما احساس طراحی دنیای واقعی همراه با قدرت هنر دیجیتال را می دهد. Procreate همه چیز را دارد."


آموزش Zbrush از ابتدا

Learning Zbrush from Scratch

"Zbrush یک راه حل همه در یک برای نیازهای مدل سازی سه بعدی شما است. شما می توانید بافت، رنگ آمیزی و مجسمه سازی را مطابق با دلخواه خود انجام دهید. ویژگی های Zbrush تقریباً ساده به نظر می رسند."


آموزش درک مفهوم طراحی هنری

Understanding Concept Art Design

چگونه می توان برای حرفه ای در طراحی مفهومی آرت آماده شد و ایده ها پایه و اساس همه چیز هستند و این در دنیای ساختگی تفاوتی ندارد. اس..


آموزش بلندر در یک ساعت

Learning Blender in an Hour

"Blender نرم افزاری رایگان و متن باز است و می توان از آن برای مدل سازی سه بعدی، انیمیشن های دو بعدی یا سه بعدی، کامپوزیت و پست پروداکشن استفاده کرد. این دوره یک کوی ..."


آموزش پرتغالی آسان - پرتغالی برزیلی را یاد بگیرید

Easy Portuguese - Learn Brazilian Portuguese

"به Easy Portuguese خوش آمدید! در این دوره شما پرتغالی برزیلی را یاد خواهید گرفت. مدرسان این دوره یک آمریکایی و دو برزیلی خواهند بود. من J.."


آموزش تینکرکد از ابتدا

Learning Tinkercad from Scratch

طراحی سه بعدی در نرم افزار CAD لازم نیست با Tinkercad پیچیده باشد. در این دوره شما با مفاهیم ویرایش سه بعدی در Tinkercad آشنا می شوید. این دوره به پایان می رسد.


آموزش بلندر از ابتدا (2.8x)

Learning Blender from Scratch (2.8x)

"به نرم افزار Blender خوش آمدید که رایگان است و یکی از بهترین ها برای ویرایش دو بعدی و سه بعدی است. شما می توانید مدل سازی، انیمیشن، کامپوزیت و پست پروداکشن انجام دهید. Thi. .."