Sanna Jonsson

طراح و تصویرگر الگوی سطح

سلام!

من سانا جانسون هستم، خالق و طراح Isoletto Design. من حدود ده سال پیش ایجاد الگوها را شروع کردم و از آن زمان متوقف نشده ام. من زمان زیادی را صرف آویزان کردن بر روی میز طراحی خود می‌کنم یا با عصبانیت ساعت‌ها را در Illustrator کلیک می‌کنم. من شدیداً معتقدم که هر کسی می‌تواند هر چیزی را بکشد/نقاشی کند/بسازد و عاشق بازیگوشی ناشی از کنار گذاشتن خواسته‌های کمال و انجام دادن است. اما برای اینکه بتوانید، خوب، این کار را انجام دهید - گاهی اوقات برای شروع به کمک کمی نیاز دارید، و به همین دلیل است که من Skillshare را بسیار دوست دارم.

بیایید وصل شویم! زندگی یک هنرمند ممکن است گاهی اوقات کمی خلوت باشد، اما جامعه روح خلاق و کارآفرین در اینستاگرام گرم و دلپذیر است، بیایید با هم دوست باشیم! :)

دوره های این مدرس:

آموزش برش کاغذ + بافت: یک الگوی منحصر به فرد در Adobe Illustrator ایجاد کنید

Paper Cutouts + Texture: Make a Unique Pattern in Adobe Illustrator

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش مدل های مد: یک موکاپ واضح و با دست طراحی کنید و آن را با یک الگو پر کنید

Fashion Mockups: Create a Vivid, Hand Drawn Mockup and Fill It With a Pattern

در این کلاس یاد خواهید گرفت که یک ماکاپ واضح را با دست بکشید و آن را با یک الگو در Illustrator پر کنید. این کلاس برای طراحان الگوی سطح، fas مناسب است. ..


آموزش طراحی الگوی سطحی: یک الگوی دستی تکرار کنید و آن را در Adobe Illustrator دیجیتالی کنید

Surface Pattern Design: Make A Manual Pattern Repeat And Digitize It In Adobe Illustrator

درباره این کلاس در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه یک الگوی بدون درز و دستی را با قلم و کاغذ تکرار کنید و سپس به شما نشان خواهم داد که چگونه آن را در Ado دیجیتالی کنید. ..


آموزش یک حوله چای از ابتدا ایجاد کنید - با آثار هنری خود روی آن!

Create A Tea Towel From Scratch - With Your Artwork On It!

"درباره این کلاس آیا برای تهیه حوله چای آماده هستید؟ به این کلاس در مورد چگونگی تبدیل هنر خود به حوله های چای کوچک که می توانید آنها را بفروشید، خوش آمدید. .."


آموزش تکرار الگوها در Adobe Illustrator: تنها با استفاده از یک گل یک مجموعه الگو ایجاد کنید!

Repeat Patterns in Adobe Illustrator: Create a Pattern Collection By Using Only One Flower!

"به این کلاس جدید من خوش آمدید! در اینجا من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید یک مجموعه الگوی کامل را با کمک یک گل بسازید (درست شنیدید!). این یک ... است."


آموزش تکرار الگوها در Adobe Illustrator: با این روش بصری یک الگوی گلدار با دست ایجاد کنید

Repeat Patterns in Adobe Illustrator: Create a Hand-Drawn Floral Pattern With This Intuitive Method

"به این کلاس خوش آمدید، جایی که من یکی از راه‌های مورد علاقه‌ام برای ساختن الگوی گل را به شما نشان می‌دهم! یاد بگیرید که با استفاده از این طرح یک طرح سطحی زنده و با دست طراحی کنید."