Suzette Hussey

هنرمند، معلم اشتراک مهارت
دوره های این مدرس:

آموزش تمبرهای فوم خود را بسازید

Make Your Own Foam Stamps

"آیا تا به حال خواستید تمبرهای فوم بیشتری داشته باشید اما نتوانستید آنها را تضمین کنید؟ خب این دوره آموزشی برای شماست! من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از آیتم های شما مهر فوم بسازید. ..."


آموزش حکاکی یک مهر لاستیکی ساده

Carving a Simple Rubber Stamp

" در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه مهرهای لاستیکی خود را با استفاده از Speedball Easy Cut حک کنید. ما با تمبرهای طرح دار ساده شروع می کنیم که می توانند در شما استفاده شوند. .."


آموزش بیایید یک پرنده عجیب و غریب را مجسمه سازی کنیم!

Let's Sculpt a Whimsical Bird!

"Let's Sculpt a Whimsical Bird اولین دوره از مجموعه دوره هایی است که در آن یاد می گیرید چگونه با خاک رس خشک در هوا مجسمه سازی کنید. مجسمه سازی یک پرنده عجیب و غریب بهترین راه است..."


آموزش چاپ ژلاتین: ساخت کاغذهای تزئینی

Gelatin Printmaking: Making Decorative Papers

در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه کاغذهای تزئینی را با استفاده از بشقاب ژلاتینی، رنگ های اکریلیک، شابلون ها و وسایل مختلفی که در اطراف هوی درست می کنید بسازید. ..


آموزش بوم ترکیبی - بدون طراحی مورد نیاز!

A Mixed Media Canvas - No Drawing Required!

"در این دوره آموزشی، ساختن این اثر هنری شگفت‌انگیز را خواهید آموخت. من شما را گام به گام در این پروژه ترکیبی راهنمایی می‌کنم که به شما نشان می‌دهد چگونه به صورت غیرحضوری کار کنید. . .


آموزش مجله هنری: مقدمه

Art Journaling: An Introduction

این اولین بار از سری کلاس هایی است که در زمینه مجله هنری منتشر می کنم. این کلاس اصول اولیه را پوشش می دهد. من با توضیح اینکه مجله هنری چیست و چیست شروع خواهم کرد. ..


آموزش یک گنوم روز ولنتاین درست کنید

Make a Valentine's Day Gnome

به ساختن گنوم روز ولنتاین خوش آمدید! در این دوره به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از خاک رس کاغذی، گنوم روز ولنتاین خود را بسازید. یاد خواهید گرفت: چگونه. ..