Colo Alonso

طراح صنعتی + همسر + مادر

اسم من دانیلا آلونسو است، اما دوستانم به خاطر رنگ مو من را کولو صدا می زنند.

تحصیل من در زمینه طراحی صنعتی به من امکان می دهد در آرژانتین، ایتالیا و اسپانیا در زمینه طراحی فنی کار کنم. اما در اوقات فراغت استعداد هنری خود را توسعه می‌دهم، شمع‌های خودم را ایجاد می‌کنم، مبلمان را با دکوپاژ بازسازی می‌کنم، اوریگامی درست می‌کنم، بافتنی‌سازی، خیاطی، پشتی مافین و غیره... بیشتر این فعالیت‌ها را با دو فرزندم (10 و 7 ساله) انجام می‌دهم. قدیمی). آنها فقط دوست دارند مانند ما کاردستی درست کنند.

هر چیزی که من می سازم دارای لمس شخصی و بخشی از ذات من است. این روشی است که من از خانواده و افراد اطرافم مراقبت می کنم، چرا آن را با بقیه دنیا به اشتراک ندهم؟

من در واقع دو کلاس در مورد QUILLING و یک کلاس در مورد DECOUPAGE، TORTILLA DE PATATA و بعد چه خواهد بود منتشر کرده ام؟ تا تا تا تان....

می خواهید چیزی به من بگویید؟ coloalonso@yahoo.com

دوره های این مدرس:

آموزش شمع: شمع مخصوص تولد

CANDLES: Special Birthday Candles

"کاوش کنید که چگونه طراح کولو آلونسو شما را در این کلاس راهنمایی می کند تا جنبه هنری خود را با شمع های تولد پیدا کنید. در این کلاس 23 دقیقه ای، یاد می گیرید که چگونه. .."


آموزش مقدمه ای بر Quilling: نام خود را از ابتدا تا انتها بنویسید

Introduction to Quilling: Quill Your Name from Beginning to End

کاوش کنید که چگونه طراح کولو آلونسو شما را در این کلاس راهنمایی می کند تا جنبه هنری خود را با تکنیک های Quilling پیدا کنید. در این کلاس 32 دقیقه‌ای، یاد می‌گیرید که چگونه. ..


آموزش املت اسپانیایی: چگونه یک تورتیلا د پاتاتا ساده و اصیل درست کنیم.

Spanish Omelette: How to Make the Simple & Authentic Tortilla de Patata.

آیا از همین شام هر هفته خسته شده اید؟ وقت ندارید به سوپرمارکت بروید؟ آیا می خواهید یک وعده غذایی معمولی از اسپانیا را امتحان کنید؟ می خواهید خانواده خود را غافلگیر کنید. ..


آموزش شمع - چگونه یک چراغ شمع و یک شمع چراغ چای بسازیم

CANDLES - How to Make a Candle Lamp and a Tealight Candle

"این کلاس قرار است اولین کلاس از سری کلاس هایی در مورد نحوه درست کردن شمع باشد. فرض من این است که کلاس های ساده و کوتاه را برای هر کسی آسان کنم. . .."


آموزش Quilled Dreamcatcher: Complete Process، یک تمرین خلاقانه برای هر سطح

Quilled Dreamcatcher: Complete Process, a Creative Exercise for Any Level

"از آخرین کلاسم، من می خواستم یک روند کامل از طراحی را از ابتدا نشان دهم، زمانی که شما ایده ای دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید. من فکر می کنم یک Mand ...."


آموزش کارت کریسمس: همه را با یک کارت کویلینگ دست ساز غافلگیر کنید

Christmas Card: Surprise Everybody with a Hand Made Quilling Card

"کارت کریسمس: همه را با یک کارت کویلینگ دست ساز شگفت زده کنید. کریسمس نزدیک است، و اگر می خواهید دوستان و خانواده خود را شگفت زده کنید. .."


آموزش اولین مراحل دکوپاژ

The First Steps of Decoupage

این کلاس برای افرادی مناسب است که چیزی در مورد دکوپاژ نمی دانند اما دوست دارند یک شی را سفارشی کنند، فرقی نمی کند جدید باشد یا قدیمی. ..