Margaux Rouault

کارشناس PPC

Margaux از سال 2016 یک متخصص فرانسوی و دارای گواهینامه Google Ads است. او در جستجو، نمایش، موبایل، تبلیغات خرید و تجزیه و تحلیل گواهینامه دارد.

Margaux این بخش نمایه را با استفاده از اول شخص ادامه خواهد داد، زیرا این بسیار اشتباه به نظر می رسد.

در گذشته، من با مشاغلی در زمینه آموزش، املاک، مسافرت و به طور کلی تجارت الکترونیک (زیبایی، گل، فناوری و غیره) کار کرده ام. بودجه های مدیریت شده از 500 یورو به 50000 یورو در ماه رسید.

تخصص من با درک تجارت مشتری و بازار آنها شروع می شود. هر کسب‌وکاری منحصربه‌فرد است و من بهترین راه‌حل سفارشی را برای رسیدن به هدف آن‌ها ارائه می‌دهم.

از اوایل سال 2020، تصمیم گرفتم به صاحبان مشاغل کوچک و متخصصان بازاریابی کمک کنم تا مهارت‌های خود را در تبلیغات Google بهبود بخشند تا تجارت خود را توسعه دهند.

دوره های این مدرس:

آموزش تبلیغات گوگل: نحوه پیشنهاد دادن را بیاموزید

Google Ads: Learn how to bid

در این کلاس 60 دقیقه‌ای، یاد می‌گیرید که چگونه در Google Ads مناقصه بدهید. آیا از استراتژی های پیشنهاد قیمت در تبلیغات گوگل می ترسید؟ «به حداکثر رساندن تبدیل»، «tCPA» و «tR» را انجام دهید. ..


آموزش تبلیغات گوگل: از دام ها دوری کنید

Google Ads: Avoid pitfalls

"در این کلاس 60 دقیقه ای، یاد می گیرید که چگونه از تله های موجود در تبلیغات گوگل جلوگیری کنید. آیا به دنبال راه اندازی کمپین ها در تبلیغات گوگل هستید اما می ترسید این کار را انجام دهید."


آموزش تبلیغات گوگل: ساختار کامل را ایجاد کنید

Google Ads: Create the perfect structure

در این کلاس 60 دقیقه ای، یاد می گیرید که چگونه ساختاری عالی بسازید که در گوگل ادز به شما نتایج بدهد. آیا می خواهید کسب و کار خود را در گوگل توسعه دهید؟ ..