Jeanne Anderson

استودیو خیابان نیلی

جین اندرسون در جنوب شرقی میشیگان به دنیا آمد و بزرگ شد. او در محاصره انواع مختلف هنری از لحاف های دست ساز گرفته تا باغ های سرسبز چند ساله بزرگ شد. مادر، خاله و خواهرانش همگی در پیشرفت او به عنوان یک هنرمند تأثیرگذار بوده اند. توانایی ذاتی آنها در کنار هم قرار دادن رنگ‌ها، بافت‌ها و خطوط مختلف، او را الهام‌بخش کرد تا خروجی هنری خود را پیدا کند.

جین کاوش خود را در زمینه نقاشی آبرنگ در سال 1998 آغاز کرد و به سرعت عاشق این رسانه شد. او اولین قطعه خود را در یک نمایشگاه آبرنگ محلی فروخت و نقاشی های آبرنگ خود را در چندین مکان محلی از جمله سه نمایش یک زن به نمایش گذاشت.

پس از نقل مکان به آریزونا در سال 2009، جین اکریلیک، پاستل و طراحی را به کارنامه خود اضافه کرد. او چندین کلاس را در مرکز هنری شمر و مرکز هنری مسا گذراند.

آثار هنری او در نمایش های داوری برای Harvest of the Arts در سالین، میشیگان (2007 2008) و همچنین دو نمایشگاه برای انجمن هنرمندان آریزونا (2010 2011) پذیرفته شده است، یک نمایشگاه دانشجویی در مرکز هنری شمر (2011) و جشنواره هنر آریزونا (2017).

او اکنون در ایالت زیبای امرالد واشنگتن زندگی می کند، جایی که او یکی از اعضای هیئت داوران لیگ هنری شبه جزیره است. احاطه شده توسط درختان و گل های همیشه شکوفه، همیشه چیزی زیبا وجود دارد که چشم و قلب او را مجذوب خود کند.

ژان بیش از 16 سال هنر را به سنین 5 تا 80 سال آموزش داده است. او آثار هنری خود را در وب سایت خود می فروشد و به نمایش می گذارد: jeanneandersmnwatercolors.com.



دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ ژورنال: نقاشی گلها با آبرنگ و جوهر، قسمت 2

Watercolor Journaling: Painting Flowers with Watercolor and Ink, Part 2

«در این کلاس 42 دقیقه‌ای، چندین گل را برای صفحات مجله آبرنگ نقاشی و طراحی خواهیم کرد. این جلسات سرگرم کننده و آرامش بخش به ایجاد کانفیگ شما کمک می کند. .."


آموزش آبرنگ شروع: نقاشی از طریق الفبا، قسمت 1، A تا E

Beginning Watercolor: Painting Through the Alphabet, Part 1, A through E

«در این کلاس، ترکیب‌های ساده را طراحی و نقاشی می‌کنیم تا شما را با استفاده از آبرنگ آشنا کنیم. هنرمند و معلم آبرنگ، راهنمای جین اندرسون. .."


آموزش آبرنگ ژورنال: نقاشی گلها با آبرنگ و جوهر، قسمت 1

Watercolor Journaling: Painting Flowers with Watercolor and Ink, Part 1

"در این کلاس 35 دقیقه ای، چندین گل را برای صفحات مجله آبرنگ نقاشی و طراحی خواهیم کرد. این جلسات سرگرم کننده و آرامش بخش به ایجاد کانفیگ شما کمک می کند. .."


آموزش کارت درخت کریسمس آبرنگ عجیب و غریب

Whimsical Watercolor Christmas Tree Cards

"به هنرمند و معلم آبرنگ، جین اندرسون بپیوندید، زیرا او شما را در ایجاد این کارت های عجیب و غریب درخت کریسمس راهنمایی می کند! این یک آبرنگ شروع سرگرم کننده و آسان است.