Vaaka Bhadra -Arya Thampi

هنرمند، یادگیرنده، معلم

من یک فیزیکدان ساکن بریتانیا هستم و در حال حاضر به عنوان ویراستار کتاب دانشگاهی کار می کنم. Vaaka Bhadra (نام هنرمند من) 2 سال پیش در فوریه 2020 متولد شد، زمانی که من هنر را کشف کردم، یک نقطه عطف زندگی برای من، و به سرعت به عنوان یک هنرمند کشف و تکامل پیدا کردم! من از کار با بسیاری از رسانه ها مانند زغال چوب، مداد گرافیتی، پاستل، اکریلیک و آبرنگ لذت می برم و آثارم را در بریتانیا و خارج از کشور می فروشم. من برای نقاشی از سفرها، مسائل اجتماعی و تجربیات زندگی خودم و اطرافیانم الهام می‌گیرم، که بیشتر هنر من را سیاسی می‌کند.

هنر ابزار بسیار قدرتمندی است که واقعاً می‌تواند مردم را به حرکت درآورد، و هنگامی که آن را کشف کردید، دیگر راه برگشتی وجود ندارد!، همانطور که سزار کروز به درستی بیان می‌کند، از روز اول سفر هنری من، معتقدم که «هنر باید به افراد آشفته آرامش دهد. و آسایش را بر هم بزنید'

در Skillshare من سعی می‌کنم برخی از نقاط عطف مهم را در فرآیند یادگیری یک هنرمند، که از بسیاری از معلمان و هنرمندان با استعداد فوق‌العاده در اینترنت جمع‌آوری کرده‌ام، با هم ترکیب کنم. و اجازه دهید اضافه کنم که من به‌عنوان یک فرد کاملاً نادان شروع کردم که قبل از سال 2020 هیچ علاقه‌ای به هنر نداشتم. هیچ میانبری برای مهارت‌های مورد نیاز وجود ندارد، اما چیزهایی وجود دارد که می‌تواند سفر هنری شما را تسریع کند. من قصد دارم نحوه یادگیری آنها را به اشتراک بگذارم تا هنرمند را در شما توانمند کنم! :)

وب سایت من را بررسی کنید که دارای یک وبلاگ فعال با روایت های هنری است. به ویژه من به سریال Navarasam خود بر اساس پرتره های زغالی/گرافیتی که روایتی ژورنالیستی دارد، افتخار می کنم. این مجموعه شامل مجموعه‌ای از احساسات انسانی است و اینکه چگونه رویدادهای مختلف سیاسی بین‌المللی الهام‌بخش این هنر بوده‌اند. همچنین نمایه های رسانه های اجتماعی من را برای دیدن این هنر تا کنون بررسی کنید و همراه باشید :)

من را در اینستاگرام پیدا کنید

دوره های این مدرس:

آموزش آغازگر در نقاشی اکریلیک: میانبری برای زندگی بی جان

A Primer in Acrylic Painting: Shortcut to Still-Life

به کلاس Skillshare من در مورد نقاشی اکریلیک برای هنرمندان مبتدی خوش آمدید! آیا تا به حال در رسانه‌های اجتماعی جستجو کرده‌اید و از خود می‌پرسید که چگونه هنرمندان به زیبایی نقاشی می‌کنند. ..