Push Patterns

آموزشگاه تولید موسیقی

این مدرسه در طول اولین قرنطینه در سال 2020 توسط کریگ لو که به عنوان معلم فناوری موسیقی در دانشگاه‌های سراسر لندن کار می‌کند، برای هنرمندان مختلف موسیقی تولید می‌کند و موسیقی الکترونیک رقص خود را با الهام از تکنولوژی می‌نویسد، و همسرش Ksenia که یک حرفه ای در طراحی و بازاریابی.

معلم شما کریگ لو

"من طی 5 سال گذشته در دانشگاه‌های سراسر لندن Ableton Live تدریس کرده‌ام. سال گذشته، تصمیم گرفتم مدرسه خود را با دوره‌های سرگرم‌کننده با کیفیت بالا ایجاد کنم که برای همه در دسترس است. به‌ویژه اکنون که افراد زیادی این کار را انجام داده‌اند. به آموزش آنلاین تغییر مکان داد.

من همچنین بیش از یک دهه تجربه به عنوان نوازنده جلسه دارم. بزرگترین دستاورد من؟ من یک مجموعه Ableton Live برای یک هنرمند روسی Zemfira ایجاد کردم و آن را در نمایش های 30k+ او در مسکو، لندن و نیویورک اجرا کردم."

پس... فقط یک دوره؟

نه، موارد بیشتری در راه است! ما در حال حاضر روی دوره های بیشتری کار می کنیم، از جمله دوره بعدی در Ableton Live، یک دوره ورودی در Logic Pro و ترانه سرایی برای مبتدیان. اگر سؤالی دارید - از آنها بپرسید، خوشحال می شویم کمک کنیم.

Push Patterns

دوره های این مدرس:

آموزش Ableton Live Lite برای مبتدیان: راهنمای گام به گام

Ableton Live Lite For Beginners: A Step-by-Step Guide

"آیا شما یک مبتدی هستید که به تازگی نسخه رایگان Ableton Live Lite خود را دریافت کرده اید و در نصب آن مشکل دارید و یادگیری آن را سخت می بینید؟ نگران نباشید، می توانم ...."


آموزش Ableton Live Zero to Hero: راهنمای مبتدی که توسط معلم دانشگاه تدریس می شود (به روز رسانی 2022)

Ableton Live Zero to Hero: Beginner's guide taught by a university tutor (2022 update)

تا به حال به نوشتن موسیقی الکترونیک در Ableton Live فکر کرده اید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ یا شاید این نرم افزار خیلی پیچیده است؟ ما این Zero to Hero را ایجاد کردیم. ..


Ableton Live 11 Masterclass: آموزش تولید موسیقی از مبتدی تا پیشرفته

Ableton Live 11 Masterclass: Learn Music Production from Beginner to Advanced

"به دوره نهایی Ableton Live 11 خوش آمدید! اگر با ویژگی های فوق العاده Ableton Live دست و پنجه نرم کرده اید یا تعداد بی شماری از TikTok و ... را بررسی کرده اید."