Illuminated Space

روشن تر زندگی کن

آیا آماده هستید که یک زندگی پر از عشق، دلسوزانه، با فرکانس بالا و عشق داشته باشید؟

شاید شما در حال تجربه کاری هستید که ما انجام دادیم: ما گم شده بودیم و احساس ناقص و خالی بودن می کردیم. آرامش و شادی درونی، ضربه های موقتی نادری در وجودی متوسط ​​بود. ما مطمئن بودیم که چیزهای بیشتری در زندگی وجود دارد، اما نمی‌دانستیم چگونه آن را کشف کنیم.

پس از سالها کاوش درونی، فروتنی و شفا، زندگی شروع به جمع شدن کرد. تغییرات عظیم انرژی و پارادایم منجر به افزایش هماهنگی و شادی شد. شادی و رضایت دیگر دست نیافتنی نبود. الان اینجا بود.

مأموریت ما این است که این مسیر را به سوی شادی و بیداری معنوی ساده کنیم و آن را برای همه کسانی که مایل به تلاش هستند قابل دستیابی کنیم.

ما شکاف بین نظریه معنوی را پر می کنیم. کار انرژی، و عادات عملی برای ارائه ابزارهای دنیای واقعی که به شما کمک می کند تا زندگی متعادل، هماهنگ و بی نظیری داشته باشید!

ما اینجا هستیم تا تشویق کنیم، مربی شما را به سوی زندگی سرشار از عشقی که لایق آن هستید راهنمایی کند!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه فرکانس خود را افزایش دهیم (بدون مدیتیشن هدایت شده در اینجا باشید)

How to Raise Your Frequency (w/ Be Here Now Guided Meditation)

«آیا متوجه شده‌اید که زیاد شکایت می‌کنید یا با حالت نیمه خالی لیوان در اطراف غر می‌زنید؟ آیا به طور مرتب با موقعیت‌های سمی مواجه می‌شوید، یا در آن مکیده می‌شوید. .."


آموزش نحوه برخورد با افراد سمی (بدون مدیتیشن پاکسازی انرژی)

How to Deal with Toxic People (w/ Energy Clearing Meditation)

آیا یکی از نزدیکان خود را می شناسید که همیشه منفی یا شاکی باشد؟ شاید کسی را بشناسید که همیشه درام می آفریند یا نقش قربانی را بازی می کند؟ نزدیک بودن ..


آموزش گذشته را رها کنید و خود را ببخشید (با مدیتیشن‌های هدایت‌شده عذرخواهی کودک درونی و سطح روح)

Let Go of the Past & Forgive Yourself (w/ Inner Child & Soul Plane Apology Guided Meditations)

«آیا به خاطر چیزهایی که در گذشته گفته‌اید یا انجام داده‌اید، خودتان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهید؟ آیا زیر بار گناه، شرم یا پشیمانی زندگی می کنید؟ آیا آماده ای که پاس را رها کنی؟ .."