Jeff Goring

هنرمند گرافیتی

اسم من جف است، با نام مستعار Sonz1. من بیش از 20 سال است که یک هنرمند گرافیتی هستم و این فرصت را داشتم که در سراسر جهان هنر خلق کنم. من با گروه Gospel Graffiti Crew می نویسم و ​​توانسته ام از برخی از بهترین گرافیتی نویسان زمان ما یاد بگیرم. من به گرافیتی علاقه دارم و فکر می کنم اکنون زمان آن است که آن اشتیاق را با دیگرانی که می خواهند یاد بگیرند به اشتراک بگذارم.

من کسب‌وکار کلاه گرافیتی خود را توسعه دادم (mygraffitihat.com) زیرا افراد زیادی داشتم که گرافیتی سفارشی برای رویدادها، گروه‌ها و مارک‌های خود می‌خواستند. دیدن اینکه این علاقه به هنر گرافیتی به چیزی تبدیل می‌شود که می‌توانم به برندهای سطح بالا ارائه دهم، بسیار عالی بود. و اکنون مشتاقم که نکات، ترفندها و اسرار خود را به شما منتقل کنم!

به دوره های من بپیوندید تا شانس خود را امتحان کنید و مطمئن هستم که شما نیز به ایجاد هنر گرافیتی سفارشی خود علاقمند خواهید شد.

جف گورینگ

www.mygraffitihat.com

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه رنگ آمیزی حروف پایه گرافیتی

How To Paint Basic Graffiti Letters

من بیش از 20 سال است که یک هنرمند گرافیتی هستم و این فرصت را داشتم که به سراسر جهان سفر کنم و هنر گرافیتی را برای هنرمندان موسیقی، Live Eve ایجاد کنم. ..


آموزش طراحی گرافیتی 1

Drawing Graffiti 1

"در این کلاس شما در مورد تاریخچه گرافیتی، نحوه ترسیم 3 سبک مختلف، تکنیک های سه بعدی، انواع روش های پر کردن گرافیتی خود، تفاوت..."


آموزش نحوه ساخت کلاه گرافیتی سفارشی

How To Make Custom Graffiti Hats

من بیش از 20 سال است که یک هنرمند گرافیتی هستم و این فرصت را داشتم که به سراسر جهان سفر کنم و هنر گرافیتی را برای هنرمندان موسیقی، رویدادهای زنده ایجاد کنم. ..